.

עידן וולר מציג:

שברנו את תעשיית יחסי הציבור בישראל

מה אם הייתי אומר לך שמחר בבוקר אתה יכול לקרוא על עצמך או על ההצעה שלך בעיתון - ואפילו הכתב ישלח אלייך לקוחות באחריות 100%? 

מהלפטופ של עידן וולר | פברואר 2019 | מלון הילטון, תל אביב

 -אזהרה-

מה שאתה עומד לקרוא בשורות הבאות אמיתי בהחלט ונוסה על יותר מ 49 עסקים שונים. מדובר על תחום לא מוכר שעד היום היה שמור למשרדי פרסום ענקיים בלבד ולבעלי קשרים במקומות הנכונים.

---

כן, זה אמיתי.


כנראה שגם אתה עוד לא שמעת על זה...

המתחרים שלך לא ראו את זה...

ובטח שגם הלקוחות שלך עוד לא מכירים את זה...

 

אבל שיטה ממזרית שהייתה שמורה רק לחברות ענק וטייקונים,

מאפשרת לכל בעל עסק, יזם ומשווק בכל נישה קיימת להתברג לצמרת השוק שלו תוך פחות מ 24 שעות גם אם הוא עוד לא מוכר או חסר נסיון.


אם מעניין אותך לגלות על מה לעזאזל אני מדבר, קרא בעיון את השורות הבאות:

אז איך אפשר באמת להביא לקוחות משלמים לעסק?

 

שמע,


גם משווקי על, נופלים מדי פעם....



בהשקת הפושטק - מאי 2016 חטפתי מכה רצינית.

קבל Case Study אכזרי של קמפיין בתקציב 50,000 ש"ח

 
ניסיתי משהו קצת שונה ופייסבוק לא אהבו את המהלך שלי והקפיאו לי 2 חשבונות דווקא בתקופת ההשקה...

הרקע האדום הארור... מכת מוות בטוחה למשווק המצוי.

אבל לא ויתרתי.

פתחתי 2 חדשים והעליתי מודעות חדשות.

 

וזה היה הרעיון שכשל נחרצות:
 

ההצעה הייתה השקת הפושטק של אדם טל.

המטרה שלי הייתה להרוויח ממנה כשותף (אפילייט) ואחר כך, לקחת את הלידים ולמכור להם את אחד מהקורסים שלי.
 

המחיר לאיסוף ליד בדף שלי עוד היה איכשהו סביר - 15 ש"ח, אבל 40 ש"ח בדף ההשקה.. :(

אבל הרעיון לא רק כשל,

יותר מזה.

הקמפיין דימם כסף.

והרבה.

 

תאמין לי,

לאף אחד לא כיף לראות 7,000 ש"ח מתאדים לאוויר עד שאתה מבין שהקמפיין שלך לא עובד וצריך לשנות כיוון....

 

דף הנחיתה. היה הדבר היחידי שעבד בקמפיין הזה:

שים לב לסקרסיטי, ספציפיות, הסקרנות והגירוי למח הזוחלי בדף הזה.

אז למה הקמפיין לא עבד?

 

שאלה מצוינת... אולי המודעות...

אולי אנשים רוצים ללמוד ממני קופי ולא אפילייט...

אולי סתם נפלתי על כמה ימים קשים בפייסבוק...

בכל מקרה, זה לא משנה בגלל שאין דרך וודאית לבדוק את זה, תחת מגבלת הזמן של ההשקה.

 

השורה התחתונה?

 

עידן וולר, האדם שקוראים לו הקופירייטר מספר 1 בארץ, 

נכשל בקמפיין שלו.

 

ופה?

רוב היזמים, המשווקים, הסוחרים ובעלי העסקים היו מרימים ידיים, אומרים שלא עובד ופורשים.


אבל ככה לא מנצחים...


כבעל עסק שמחויב להצלחה שלו, פשוט אסור לך להרים ידיים.

אתה הוא זה ששולט בגורל שלך, בתוצאות שאתה משיג, בהצלחה שאתה קוטף.


לכן החלטתי לנסות משהו קצת אחר.
 

לייצר לעצמי אוקינוס כחול.

מקום בטוח שבו אהיה האוטוריטה הבלתי מעורערת. במקום כזה אין תחרות, וככה באמת מנצחים בעולם העסקי של ימינו בעידן האינטרנט.


 
אז שיניתי כיוון לזה:

גיליתי שהיום כמעט כל אחד יכול לרכוש כתבה באינטרנט באתרים הגדולים.

אז וויתרתי על העברת הלידים דרך העמוד שלי,

ושלחתי אותם ישר לכתבה על אדם, שם הם נרשמים.

והמהלך הזה, עם הכתבה...?

הוריד את עלות הליד בחלק מהמקרים ביותר מפי 10!

 

שזה היה הכי נמוך מבין כל משתתפי ההשקה, עד כמה שידוע לי.

מיותר לציין שעם 43,000  שנשארו לתקציב, ומקסימום 7 ש"ח לליד... 
הבאת קצת יותר מ 6,300 לידים להשקה - מה שאפשר לי לקטוף את המקום הראשון מבין המשתתפים.                                                                                              


אז מה המסקנה?

 
גיליתי טריטוריה לא מוכרת למשווק הישראלי,

ועוד יותר לא מוכרת ל 99% מבעלי העסקים האחרים וללקוחות שלהם.
 

זה היה אוקיינוס כחול חדש.


מה שכל כך מיוחד בו - 

עד היום כתבות בעיתונים דרשו סכומי עתק שרוב העסקים הקטנים והבינוניים לא באמת יכלו לעמוד בהם.

בחלק מהמקומות גם כסף לא היה מספיק כדי לפתוח את הדלת, רק פרוטקציות וטובות אישיות היו מאפשרות לך בכלל לנסות לקנות כתבה על עצמך...

 
והיום?


בזכות האינטרנט השערים כמעט ונפתחו לרוב העסקים.

(אתה עדיין צריך איש קשר ייעודי מבפנים כדי לפנות לעיתון)

 
מה שזה אומר...


יש כאן מגרש משחקים פרטי משלך, שבו אתה השליט היחיד והבלתי מעורער.

וזה טוב לביזנס.

אז ניסיתי לפצח למה זה עבד כל כך טוב....

 
במשך 120 שנה של עיתונות מודפסת,

העיתונים השונים שכנעו אותנו לקנות את העיתון דווקא מהם בגלל נכונות העובדות ואמינות המידע שכתוב בו.

וכתוצאה מזה,

כל כתבה בעיתון אוטומטית מתפרשת כמידע אמין ונטול מניעים אישיים.

הגיע הזמן למבחן קצר:

מכיר את ההמלצות הנוספות לקריאה ממש בסוף הכתבה?

אז נחש מי מתוכן היא כתבה ממומנת....?

(הכוונה לכזאת שנכתבה ע״י אדם פרטי)

ואת הסוד הזה?...

המותגים והחברות הגדולות גילו לפני שנים.

ככה התפתחה תעשיית יחסי הציבור וכולם קונים כתבות על עצמם בעיתונות ובגופי התקשורת.

 הנה תראה כמה דוגמאות רק מהזמן האחרון:

סדרת כתבות מטעם תנובה לקידום המכירות של מוצרי חלב.

 

אני מראה לך את זה מסיבה אחת בלבד.

לפתוח לך את העיניים למה שבאמת עובד ומביא תוצאות ב-2019.

 

ואם עולה לך השאלה:

'האם זה אתי?'

 

אז אלו חוקי המשחק של הביזנס ב-2019 למי שבאמת רוצה להצליח. הגדולים עושים את זה כבר שנים בתקציבי ענק. אם יש לך מוצר או שירות טובים, ואתה באמת מגיע ממקום של שליחות והפצה של הבשורה שלך לכמה שיותר אנשים...

 

אז אין שום סיבה בעולם שצריכה לעצור אותך

 

הרי מה עדיף?...

שהם ילכו למתחרים שלך?

שהם ילשמו יותר ויקבלו פחות?

שהם ימשיכו לסבול עוד יותר עם הבעיה שלהם?

 

או לחילופין תוכל לרתום לביזנס שלך כתבה אחת טובה שתגרום להם להתחבר אליך, לסמוך עליך ולתת צ'אנס אמיתי לפתרון שלך.

 

וכשזה קורה?...

 

הכתבה פותחת בפניך מגרש משחקים חדש. מגרש שבו כמעט ואין לך מתחרים, אין מלחמות מחירים, וסופסוף אתה יכול לאפשר לעצמך להתעורר למציאות שמגיעה לך.

רק דמיין לרגע...

מה הייתה יכול לעשות עם הסופר פאוור הזה בעסק שלך....

אם בין לילה היית הופך למומחה מספר 1 בתחום שלך?...

כמה פניות היית מקבל?...
 
כמה עסקאות היית סוגר?...

מה זה היה מאפשר לך לעשות בחיים האישיים שלך?...

 

וכדי להוסיף דובדבן על הקצפת:

רוב המשווקים עדיין לא גילו את העוצמה הלא הוגנת של הכתבה השיווקית, ולכן הביקוש לשטחי הפרסום לכתבות האלו עדיין בחיתולים, 
מה שזה אומר... המחירים בריצפה.



ואתה?

מחסל מיידית את התלות בפייסבוק, בגוגל או בכל מה שעשית ולא עבד לך מספיק טוב עד היום, ונהנה מפלטורמה חדשה לפרסום העסק שלך בזול.

יכול להיות שעכשיו אתה אומר לעצמך:

"מגניב וולר, אבל הכתבה בכלל לא מתאימה לעסק שלי...."


אתה צודק.


זה ממש לא מתאים לך אם אתה מבעלי העסקים שעוד לא הבינו שהגורל העסקי, נמצא בידיים שלהם בלבד.

אתה מקרה אבוד ידידי עד שתבין שהכח האמיתי בביזנס שלך, הוא בשיווק.
ואת השיווק, אתה צריך לפצח.


ואנשים כאלו?

שלא מוותרים, ממשיכים להתפתח ומחפשים הזדמנויות עסקיות...

יצליחו בכל מה שיגעו בו.

בין אם זה אפילייט, פרסום באינטרנט או אפילו בניית עליות גג בפרברים.


וזה גם הרבה יותר קל ממה שאתה חושב.

אזהרה: 3 מקרי קיצון של שבירת תקרות זכוכית לפנייך

1. אם אתה אפילייט:

בטוח שמעת כבר על הדר אשוח – בן 17.5 וילד סופר מעצבן.

הוא השתמש בנוסחה לכתבה בשיטת GTA עבור השקת ביג שוט...
כן, אפילו הקורס לא היה שלו.
הוא רק הכין את הכתבה, וצירף קישור שותף להרשמה בסוף הכתבה.


והתוצאות?
 

הוא גרף 39,000 ₪ לכיס תוך פחות מ 29 ימים.
 

אפילו ב"וואלה" התלהבו ומיהרו לשחרר את הכתבה הבאה:

בחן את עצמך: מי לדעתך כתב את האייטם הזה?

2. אם אתה בעל עסק פיזי:

טל עצמון, 60. בונה ומשפץ עליות גג.

עשה בדיוק מה שאמרתי לו, עקב אחר נוסחת מלא את החסר והרים על הרגליים מהאפר עסק של כמה עשרות מיליונים ביום טוב, וכמה מיליונים בודדים ביום גשום...

 

ובגלל הכתבה בשיטת GTA?...

 

הוא פיצץ היומן Over Booked ל- 7 חודשים קדימה, ונאלץ לעצור את הפרסום כדי להתמודד עם עומס הפניות.

מתוך כלכליסט: הכתבה האגדית ששינתה הכל.

3. ואפילו אם אתה שחקן תיאטרון

סלעית פרידמן, 33, תלמידה בקופי חודר שריון וכוכבת ערוץ הופ.

הם צחקו כשהיא עברה למשחק... אבל כשהיא עלתה על הבמה מול אולם מלא, הם כבר לא נשארו אדישים.

 

ואיך לדעתך שחקנית תיאטרון לא מוכרת עם כתם בשם ״ערוץ הופ״, הצליחה למלא אולם עד ל-0 מקום בתוך 12 ימים?

ניחשת נכון.

השתלטות מואצת בעזרת כתבה בשיטת GTA.

 

סלעית פרידמן וישראל גוריון בהצגה האגדית.

כבר מצאת את המכנה המשותף בין כולם? 

כתבה אחת טובה יכול לעשות את כל ההבדל בעסק.

היא ה-Game Changer שאף אחד עוד לא מכיר, היא הפתח לאוקינוס כחול נקי ממתחרים שבו אתה הוא בעל הסמכות היחידי. והלקוחות? רוצים לקנות רק ממך.

ואתה יודע מה כל היופי בכתבה?
 

אתה כבר לא כלוא בתא מטרxמטר של פייסבוק.

יש לך את החופש לבחור בין מקורות תנועה אחרים וזולים יותר כמו אאוטבריין וטאבולה.
 

ואם הילד המעצבן הזה הצליח לכתוב כתבה בלי רקע מקדים,
והביא 1,073 לידים כשהוא עוקב אחר נוסחאות מלא את החסר... ומדובר פה על צוציק בן 17.5...


 
תאר לעצמך מה תוכל לעשות עם כמות פניות כזו בעסק שלך...

אני הולך לפרוס לפניך שטיח אדום להצלחה שלך בביזנס, סטארטאפ, אפילייט או אפילו באמזון.

אז קח עכשיו נשימה עמוקה, וצלול איתי לשורות הבאות...

לזמן מוגבל:

- GTA -

הכתרת סמכות מיידית

תוכנית הלימוד הראשונה בארץ שחושפת את הנשק המלוכלך של תעשיית השיווק - הכתבה הממומנת!

בפנים, הכנסתי את כל הסודות הקטנים והגדולים שלי שאפשרו להרים על הרגליים תעשייה של 45,000,000+ מיליון ₪ ב-12 החודשים האחרונים. 

במילים אחרות...

זה ידע הארדקור.
רותח מהשטח. 

GTA הוא לא עוד "קורס רפאים מעלה אבק".

זו תוכנית הליווי היחידה שלוקחת אותך יד ביד מ-0 ומכריחה אותך לייצר כתבה חורצת גורלות לפריצה מטאורית בביזנס שלך.

מה הכוונה?

עד היום 100% מהמשתתפים סיימו את התוכנית עם כתבה באוויר. ואני מתכוון לשמור על הסטנדרט הזה.

בפנים תגלה איזה כתבה מתאימה בדיוק לעסק שלך וגם את כל נוסחאות מלא-את-החסר שלא תוכל לפשל בהן, אפילו אם תנסה.

 

מבין?

תוכנית GTA נבנתה מראש כדי שתיישם אותה ותקבל 10x תוצאות במה שאתה עושה כבר היום. לא משנה אם זה אפילייט, אמזון, איביי, רשימות תפוצה, דיקור סיני או אפילו שיווק מוצרי טיפוח על מאדים.

הנה עיקרי התוכנית:

פרק 1: 5 סוגי הכתבות הממירות בעולם

מצאתי 5 סוגים של כתבות שהוכיחו את עצמן פעם אחר פעם ביותר מ 49 עסקים שונים.

גלה איזה סוג כתבה מתאים לעסק שלך: כלבוטק, מסע הגיבור, התגלית הגדולה, ראש בראש או עדות.

פרק 2: כותרת רוצחת

הכותרת אחראית ל-80% מההצלחה של הכתבה שלך כי היא בעצם שער הכניסה. זה אומר שאם הכותרת לא משכה אותם פנימה,

כל השאר הלך לעזאזל.

כותרת חזקה נכתבת לפי שיטת השד סח"י של הקוברה ובפרק זה נלמד איך עושים זאת במהירות ובקלות.

 

פרק 3: כך תכריח אותם לקרוא עד הסוף

תת הכותרת אמורה מצד אחד לסקרן את הקהל ומצד שני, להראות לו מה יצא לו מזה שיקרא את הכתבה.

בחלק הזה כל מה שאתה צריך לעשות זה למלא את החסר לפי סוג הכתבה שבחרת.

פרק 4: לונה פארק

המטרה של הפסקה הזאת היא לגרום להם להחליק במורד הכתבה שלך כמו על מגלשה משומנת. איך עושים את זה?

המגלשה החלקלקה של ג'ו שוגרמן: מנטור הקופי שלי. תגלה מדוע סוד המשיכה החשוב מכולם בכלל לא קשור ל... כתיבה!

פרק 5: לא צריך פפראצי

לתמונות בכתבה יש 2 תפקידים עיקריים:

-לעורר סקרנות ולגרום להם להמשיך לקרוא.
-לשמש כהוכחות למה שאמרנו בכתבה.

התמונה הראשונה שמופיעה בכתבה היא החשובה ביותר וקובעת מה יהיה הרושם הראשוני של הקורא (ואין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, נכון?)

בפרק זה תגלה מאיזה תמונות כדאי להמנע ומה אתה כן חייב לעשות.
 

פרק 6 : 11 אסטרטגיות למינוף הכתבה

יצירת כתבה מושקעת שתשכב באיזה חור נידח ולא מועיל היא לא פחות מפשע.

מה עושים איתה: אני יראה לך 11 אסטרטגיות שגם אני משתמש בהן באופן עצמי, למינוף הכתבה לפריצה בביזנס. בין אם זה בוובינר, דפי מכירה, יצירת תיק ראיות פלילי ועוד...

 

אוקיי וולר,

איך מצטרפים ל-GTA?

 

אבל לפני זה... למי התוכנית לא מתאימה?

למי שרוצה להשתמש בחומרים כדי למכור מוצרי זבל או תרמית
 ולפגוע באנשים אחרים - כספית או רגשית.

למי שהוא נרקומן מידע וסתם מתכנן ללמוד את הסודות ולא  לעשות את התרגילים.

למי שלא מחויב מספיק כדי לראות כסף בכיס וליישם רק 20 דק' ביום, 5 ימים בשבוע. (או בסופ"ש)

למי שצריך שיאכילו אותו בכפית כל הדרך. כן, יש לך נוסחאות מוכנות. וכן - אתה הוא זה שצריך למלא אותן בסופו של דבר.

אני רוצה רק אנשים שרוצים עכשיו- תוצאות מהירות בכיס ובחיים שלהם!

 

ולמי התוכנית מתאימה? 

לבעלי עסקים קטנים שנמאס להם מיועצים כושלים ורוצים לראות  תוצאות עכשיו!

למי שמפרסם, משווק ומשקיע בלי הפסקה - אבל רק מפסיד כסף  כל הזמן!

מאמנים - עסקיים, זוגיים, יועצים ועוד - שבא להם להשיג יותר  לקוחות משלמים!

למשווקי שותפים, איביי, אמזון ודומיהם - שלא מגיעים לתוצאות!

למי שנתקע עם "קורס שילדה", התאכזב ולא הצליח להבין למה שום דבר לא עובד לו.

לבעלי רשימות תפוצה - שלא פותחות מיילים ולא קונות כלום!

למי שמוכר בכנסים, בתצוגות או בטלפון ורוצה למכור משמעותית  הרבה יותר!

למטפלים מכל סוג שהוא - קואוצ'ינג, יוגה, You Name It... NLP! 

לאנשי מכירות - התוכנית חובה! אתה טוב?... בוא נראה מה תעשה עם פי 3 לידים!

למי שרוצה ללמוד איך למכור כל דבר בלי חרטות ובלי בולשיט.

למי שמחפש את הדרך המהירה ביותר אל פסגת הנישה שלו.

בקיצור - לכל מי שרוצה לפרוץ את המיינדסט שלו, למכור,  להשפיע ולהרוויח!

ואיך אני מקבל גישה לתוכנית?

כל מה שאתה צריך לעשות עכשיו זה למלא
את טופס ההצטרפות ממש כאן למטה,
להכניס את הפרטים שלך ולקבל גישה

מיידית ל"GTA"

GTA - הכתרת סמכות מיידית

בעולם שבו כולם ״צועקים״, מה שאומרים עלינו הרבה יותר חשוב ממה שאנחנו אומרים על עצמנו.

אנשים רגילים להאמין ולבטוח במי שמופיע בעיתון ועומד במרכז של כתבה.

״שער הכניסה״ להמרות הכי חזק שמצאתי. ליד מכתבה היה שווה לי בהשקות פי 2.5 מליד רגיל.

כלי נהדר לשבירת התלות בפייסבוק לפרסום ממומן.

אם יודעים איך להשתמש בה אסטרטגית, כתבה היא כלי ״משנה משחק״ לסגירת עסקאות.

התוכנית תבטיח 100% בהתחייבות שתגיע לעיתון.

והכי חשוב - תפסיק לטעות כמו כולם  בשיווק מיותר, בזבזני ויקר שלא מביא  תוצאות בכלל!

 

ההשקעה שלך - 5,000 ש"ח בלבד!
+
תעודת אחריות יישום מלאה ל60 יום!!!

 

ואם תרצה לנסות "סולו" בעצמך?

לקנות כתבה: 12,000 ש"ח 

עיתונאי שאין לו זמן  או את המומחיות לכתוב אותה: 3,000 ש"ח

הטמעת פיקסל למעקב פרסום: 1,500 ש"ח

סה"כ: 16,500 ש"ח ולך תדע אם היא בכלל תעבוד...

 

 

אבל הנה החלק הטוב!

כשאתה מצטרף עכשיו ל"GTA - הכתרת סמכות מיידית" אתה מקבל גם 4 בונוסים ליצירת יתרון תחרותי

פשוט לא הוגן...

הבונוס הראשון
"טבח ברשת" הרצאת PPC מחתרתית במחירי ריצפה

 

פרסום ממומן הוא הפתרון האידיאלי להפצת הכתבה שלך ברחבי הרשת.

אתה מקבל ממני בחינם הדרכת פרסום PPC ייעודית ע"י לא אחר מאשר קינג הפושטקים אדם טל.

 

איך בוחרים את הפלטפורמה המתאימה לפרסום?

עושים תספורת: קיצוץ עלויות הפרסום למחירי ריצפה

קמפיין ירוק עד לעצלנים - בניית אסטרטגית פרסום אוט' שמניבה תוצאות פעם אחר פעם לנצח.

שווי  הבונוס - 1,500 ש"ח

הבונוס השני
"יח"צ ב-100,000 שקל" בחינם

 

הרצאת אורח פרטית על 3 סודות שמורים של אמני יחסי הציבור לקבלת אזכורים בחינם בכלי התקשורת הגדולים במדינה, של מלך יחסי הציבור - ברק רום.

 

מהם המרכיבים שהופכים כל עסק שקוף ולא מוכר, לפופולרי ואהוב!

איך להשיג אייטם באתרי החדשות הגדולים 100% בחינם, מהבית, בכמה לחיצות עכבר... 

מה הפורמט לכתבה שתשיג לך חשיפה מירבית?

זו הרצאה שהועברה לבקשה אישית ממני, הוקלטה, ולעולם לא תחזור על עצמה שוב.

שווי הבונוס - 2,000 ש"ח

הבונוס השלישי
"סוייפ פייל" - שבור במקרה חירום

 

שים את היד על הכתבות שכבר הכניסו מעל 45,000,000 שקל ושבור במקרה חירום לשימושך הפרטי בעת צרה. 

דוגמאות אמיתיות לכל סוגי הכתבות שכבר עשו כסף (ואתה רוצה אותם)

מחסום כתיבה? הצצה אחת ותקבל 7 רעיונות שונים להטמיע בכתבה שלך

מאגר אקסקלוסיבי שפתוח למצטרפי התוכנית בלבד.

שווי הבונוס - 2,500 ש"ח

ואם זה לא מספיק...

הבונוס החמישי
"אתה בעיתון" - 100% בהתחייבות

 

הכתבה שלך תופיע בעיתון הכלכלי דה רוטשילד למשך 12 חודשים לפחות, ואם לא - הכסף חזרה.  

חשיפה לקהל יעד עסקי

הופעת הכתבה במשך 12 חודשים לפחות.

ראש שקט- כל ההתנהלות, עלינו.

כל מה שעלייך לעשות זה לשלוח בתום 60 יום את הכתבה המוכנה לרכז התוכנית.

שווי בונוס - 4,000 ש"ח

בקיצור, יש לי פה
בונוסים בשווי אמיתי
10,000 ש״ח
בשבילך

(נראה לך שווי מנופח? ממליץ לעבור שוב על הרשימה, אלה מוצרים אקסקלוסיבים במחירים אמיתיים שאנשים כבר שילמו בעבר.)

וזה עוד כלום..

כי כשאתה מצרף עכשיו, אתה מוגן באחריות הברזל שלי ל-60 יום.

כל מה שעליך לעשות זה:

(1) לעקוב אחר נוסחאות מלא את החסר.

(2) לשגר את הכתבה אל רכז התוכנית.

(3) הכתבה שלך תעלה לעיתון הכלכלי דה רוטשילד למשך 12 חודשים - או הכסף חזרה. 

אז איך בעצם נראית התוכנית?

שווי חבילה:

5,000 +10,000 ש"ח

15,000 ש"ח

- בלעדי להיום -

התוכנית כוללת:

-גישה לכל החיים לקורס האונליין GTA - גניבת סמכות בעזרת כתבה. שווי 15,000 ש״ח.

- בונוס: טווח ברשת - הרצאת PPC מתחרתית על קידום הכתבה שלך במחירי ריצפה ע"י קינג הפושטקים אדם טל (שווי 1,500 ש״חחינם

- בונוס: יח"צ ב-100,000 שקל בחינם. הרצאת אורח אקסקלוסיבית של מלך יחסי הציבור, ברק רום. (שווי 2,000 ש״חחינם

-בונוס: סוויפ פייל: דוגמאות אמתיות של הכתבות שהכניסו כבר מעל ל-45,000,000 לשימושך הפרטי (שווי 2,500חינם

-בונוס: אתה בעיתון - הכתבה שלך תעלה לעיתון הכלכלי דה רוטשילד למשך 12 חודשים  (שווי 4,000 ש"חחינם

-אחריות 60 היום המלאים כך שאם עשית את כל התוכנית והכנת כתבה, אתה תופיעה 100% בעיתון דה רוטשילד - או הכסף חזרה.

ההשקעה שלך - 5,000 ש"ח בלבד!

תוכנית GTA ב- 5,000 ש"ח

בונוסים:

טבח ברשת - 1,500 ש"ח חינם

יח"צ ב 100,000 שקל - 2,000 ש"ח חינם

סוויפ פייל - 2,500 ש"ח חינם

כתבה בעיתון - 4,000 ש"ח חינם

+ 100% אחריות להופעה בעיתון תוך 60 יום!

 

שווי כולל : 10,000 + 5,000 = 15,000 ש"ח

בשבילך- 5,000 ש"ח

אבל זה לא המחיר שאתה הולך לשלם היום!

בגלל שתוכנית הלימוד נמצאת בתקופת השקה,

החלטתי לתת לך באופן חד-פעמי

-ולזמן מוגבל בלבד-

 

הנחת ענק לכל החבילה. 

לזמן הקרוב:

במקום 5,000 ש"ח

רק 197 ש"ח ב-6 תשלומים.

קראת נכון! רק 197 ש"ח

כפול-6 תשלומים

  

לתוכנית המלאה + 4 הבונוסים + תעודת אחריות ל-60 יום!

שים לב - הנחת קדם המכירה נעלמת בקרוב 

(לאחר מכן התוכנית חוזרת למחיר המקורי - 5,000 ש"ח)

- קריטי -

אנשים אמיתיים כבר שילמו 3,497 ש"ח עבור התוכנית הזו! אל תפספס את ההזדמנות שלך לחטוף אותה במחיר המבצע

אם הגיע הזמן שלך לקחת אחריות וסוף סוף להעיף את גזע העץ שנתקע בגלגלי השיניים של המרקטינג שלך...

אני מבקש ממך:

עשה זאת עכשיו!

אני לא יכול להבטיח שאם תחכה לדקה ה-90 באמת תצליח להירשם,

וכמו שאתה יודע...

זו תוכנית פרימיום שעוד לא נראתה כמוהה בארץ

ולכן אתה זוכה למחיר השקה חד פעמי.

 

וכמו שאתה מכיר אותי, המחיר של התוכנית רק עולה.

מחיר החבילה הנוכחי,

עם כל הבונסים לעולם לא יחזור על עצמו.

אתה בכל מקרה מוגן באחריות 60 הימים של הקוברה להחזר כספי מלא אם יישמת את GTA ולא הופעת בעיתון.

בלי פרצופים.

בלי שאלות.

בלי התשות.

כן וולר, אני רוצה להצטרף ל-GTA!

זנק פנימה וקבל גישה מיידית לניפוץ תקרת הזכוכית הארורה בעסק שלך

ועכשיו,

תראה איך הכתבה עומדת להשפיע גם עלייך:

הדר אשוח, בן 16 18, זכרון יעקב

(עדכון 2019)

סלעית פרידמן (33), כרכור

״באמת יש משהו בכתבה, איזו הוכחה חברתית שלא יעזור כמה חזק ננסה לבד, יש לה את הכח שלה. עידן תודה רבה!״

סלעית פרידמן בירןכוכבת  ערוץ הופ ושחקנית תיאטרון

 

״ֿבזכות עידן וולר עשו עלי כתבה בישראל היום.

התוצאות היו מדהימות!

רכזות תרבות שמעולם לא התעניינו במוצר ומעולם לא הסכימו לראות הצגה שלי..

סופסוף חזרו אלי והודיעו לי שהן מגיעות.

אני אומרת סופסוף כי היו הרבה נסיונות לפני הכתבה הזאת.…  בסופו של דבר הן הגיעו וגם קנו״

.

טל עצמון (60), חדרה

"עבורי הכתבה הייתה פריצת דרך עם הסיפור האישי שלי... עד עכשו הסתבכתי ולא ידעתי איך להציג אותו לקהל. הכתבה הצליחה להוציא אותו ממני בצורה הכי טובה וברורה."

שים לב -נותרו יחידות אחרונות של התוכנית במחיר המבצע 

- לזמן מוגבל בלבד -

המחיר שלך: 5,000 ש"ח

רק 197 ש"ח כפול-6 תשלומים.

למה אני מציע לך הנחת ענק?

אני רוצה לתת לך לידיים כלי משנה חוקי משחק מסיבה אנכית בהחלט.

אני רוצה לתת לך טעימה מהכח שנקרא "הפיכת מילים לכסף". איך?

בעזרת תבניות מלא-את-החסר שמחכות לך בתוכנית,

תשיג תוצאות כמו שאף אחד מהמתחרים שלך לא משיג.

ואז? פשוט תרצה עודף ותצטרף לתוכניות ההמשך שלי.

 

נותרו מקומות לעוד 23 17 משתתפים בלבד.

לאחר מכן ההרשמה מסתיימת וההרשמה לתוכנית במחיר

המגוחך יורדת מהאוויר.

אני רוצה לצרף אלי - לTeam Cobra,

 רק אנשים מצליחים עם רעב אמיתי בעיניים. זה ידוע שהקוברות שלי ידועות ביכולת לזהות הזדמנות אמיתית מול הפנים, ולא לתת לה לחמוק.

↓↓↓

המשך לקרוא לקבלת פרטים נוספים

 

אם שאלת את עצמך -

 

האם כולם מצליחים? 

 עד היום 100% ממשתתפי התוכנית סיימו בהצלחה את התוכנית עם כתבה באוויר. אבל מה לעשות.. לחיים יש את הקצב שלהם. לכן בניתי את התוכנית בצורה שתכריח אותך ליישם, ולראות תוצאות מיידיות בעסק ובחיים שלך. אתה מוגן באחריות היישום ל-60 יום רק במידה ועקבת אחר ההוראות ובאמת ביצעת את התרגילים.

אז יש ליווי בתוכנית? 

  זאת תוכנית דיגיטלית מלאה. המטרה שתיישם את התוכנית בונליין ותשיג בעלות מזערית, כלי שובר שוק בתעשיית יחסי הציבור. זאת הסיבה שהתוכנת אישית, באונליין, בקצב שלך וללא ליווי.

במידה ותרצה עזרה אישית, תוכל להוסיף אותה לחבילת התוכנית לאחר ההצטרפות.

מה אני צריך לעשות כדי לבצע הכתרת סמכות בנישה שלי? 

  לעקוב בסבלנות אחר השיעורים בממשק הקורס, למלא את טמפלייט הכתבה שמתאימה לעסק שלך ולשלוח אותה לרכז התוכנית.

תוכנית הליווי לוקחת אותך צעד אחר צעד מ-0 ועד לכתיבת הכתבה שתנפץ את תקרת הזכוכית בעסק שלך אחת ולתמיד.

התוכנית אינטרנטית, נכון? 

כן. מיד לאחר ההזמנה, אתה תקבל בתוך 47 שניות (בממוצע) את פרטי הגישה שישמשו אותך להתחברות לאתר התוכנית.

ותהיה לי גישה אליה מהסמארטפון או הטבלט? 

  100% כן. האתר ידידותי מאוד למחשב שולחני, לפטופים, סמארטפונים  מכל      הסוגים וטבלטים מכל הסוגים.

ברצינות, זה המחיר לכל הערכה? 

כרגע כן, אבל רק כרגע. 

העניין הוא שאני נותן את החבילה במחיר כזה רק למי שהוכיח את עצמו,

כבעל עסק רציני שבא לתת עבודה.

אין בתוכנית מקום לאנשים שיבזבזו את הזמן שלי.

ואם אתה מחליט לשבת על הגדר... מי כמוך יודע שהמחיר רק עולה. 

לשלם באשראי דרך האינטרנט...הממ... זה בטוח? 

ברור, אין יותר בטוח מזה. לא רק שאתה מקבל הגנה ממני של 100% אלא גם שהתשלום מעובד על ידי "קארדקום - אישורית זהב" שפיתחו מערכת אבטחה שהרבה יותר מאובטחת ובטוחה מכל מערכת סליקת אשראי שתמצא בחנות או בית עסק.

אוקיי. אני רוצה לשלם באשראי. איך אני עושה את זה? 

אתה נכנס לקישור הזה שמוביל לאתר הרכישה ושם תראה את אופציית התשלום באשראי. 

אתה לוחץ על האפשרות וממלא את הפרטים (לוקח 15 שניות בערך), בחלק של הדואר האלקטרוני אתה מכניס את האימייל שאליו אתה רוצה לקבל את פרטי הגישה למערכת ו... זהו, אתה בפנים. אתה גם יכול לראות סרטון הסברה קצרצר שמסביר לך איך לשלם ללא חשבון פייפל כאן 

 אין לי אשראי. איך אני יכול לשלם? 

בקש ממישהו אחר לשלם עלייך, ותחזיר לו מזומן.

אפשרות נוספת היא לקנות כרטיס אשראי נטען (נגיד, דרך דואר ישראל) ולשלם איתו. 

ניסיתי לשלם עם ישראכרט ו\או מאסטר קארד ולא הצלחתי. מה לעשות?

מצא כרטיס אחר ורכוש איתו. חלק מהלקוחות שלנו פשוט מלווים ויזה מחבר ומחזירים להם מזומן. 

מלא את טופס ההצטרפות כאן למטה,
הכנס את הפרטים שלך וקבל גישה מיידית
ל"GTA - הכתרת סמכות בעזרת כתבה"

טוב, זה נראה משכנע. אבל מי אתה בכלל?

 

נו מה, אתה רוצה שאני אתחיל להלל את עצמי עכשיו? 

עזוב, לא בקטע.

אבל אני מבין שאתה רוצה מידע שיעזור לך להחליט אם לקנות. בגלל זה, אספר לך כמה עובדות שאולי יעזרו לך להחליט:

 

1. פתחתי את החברה הראשונה אחרי הצבא. מצלמות אבטחה (מוזר, אני יודע).

הפרסום היחיד שלנו היה מדבקה צהובה שהיינו מדביקים בין 2-5 לפנות בוקר על מעקי ברזל מטונפים בכבישי הצפון.

היינו בשוק כשאנשים התקשרו וסגרו איתנו עסקאות.

2. כשרציתי לשפר את היכולת הבין-אישית שלי, חשבתי מה הדבר הכי גרוע שאני יכול לעשות לעצמי. אז נסעתי ללונדון למכור 
מוצרי ים המלח.

צדקתי. זה היה סיוט. וזה באמת עזר.

3. אחר כך, כשעשיתי תואר ראשון בכלכלה וניהול פתחתי חברת תרגום. אני צוחק עד היום כשאני נזכר שהמודעה הראשונה שלי כללה את המילה "זול". 


זה קרה לפני 8 שנים. עד היום אני מקבל מיילים וסמסים. 

4. השלב הבא היה חברת סיוע אקדמי לסטודנטים. בוננזה. 40 עובדים. משרד. טונות עבודה. הכי גדולים בארץ. מאות לקוחות. הפרסום היחיד שלנו?

כרטיס ביקור סגול ועשר מילים.

5. השקעה של 7 ספרות. חברה לשיווק מוצרים לשוק הגייז הבין לאומי. חלום ושברו. פצצה למפתח הלב. גיליתי בדרך הקשה שאני צריך להיות הבוס של עצמי. הצלקות הכי שורפות בביזנס הן המקפצה הכי גבוהה.

6. קוברה מרקטינג. שיווק אונליין בארץ ובחו"ל. עוזר לכמה חברות לפצח את העניין הזה של שיווק ומכירות. מלמד את מי שרוצה ללמוד ושיש לו מוטיבציה. עושה את מה שנועדתי לעשות- לחשוב, לתכנן, לכתוב ולהכניס לאחרים ולעצמי שקלים לכיס.

 

עכשיו תראה.

דוגרי אני חושב שהידע והתובנות שצברתי בהרפתקות השיווקיות האלה, יכולים ממש לעזור לך. אם גם התרשמת ככה, לחץ עכשיו על הכפתור האדום כאן למטה ותן לי את הזכות ללוות אותך במסע ההצלחה הכלכלי שלך

 

תודה על הזמן שהקדשת
עידן

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.