עידן וולר מציג:
קופי חודר שריון liberty
תוכנית הליווי שתראה לך יד ביד איך להפוך את המילים שלך לכסף,
את הלקוחות למשלמים,
ואיך ליצור את המוניטין שסולל לך דרך להשתלטות מואצת(עוינת?)
על השוק שלך.
מהלפטופ של עידן וולר | אוקטובר 2017 | תל אביב
תגיד...
אם הייתי אומר לך שעד סוף העמוד הזה, אתה תדע למה השיווק שלך נכשל עד היום, מה צריך לעשות כדי להתבלט מבין כל המתחרים,
וגם איך לבצע השתלטות מואצת על פסגת הנישה שלך.
היית ממשיך לקרוא?
אולי זה נשמע לך קצת מפוצץ...
אבל זה בדיוק מה שקרה לי.
כי כבר בעסק הראשון שלי ב 2008 – "המתרגם"
(תרגום מאמרים עבור סטודנטים)
ידעתי שאני עושה משהו לא נכון.
אז חשבתי שאולי יש בעיה בשיווק שלי...
קניתי ספרים על שיווק וניהול (״מעסק שורד לעסק מצליח״),
ניסיתי ללמוד מכירות מיו-טיוב ולמרות שבפעם הראשונה אי פעם חשבון הבנק שלי צלל לאזור האדום...
ביד רועדת, רשמתי צ׳ק ליועץ עסקי שהבטיח שיהפוך אותי
ל״מתרגם הכי מבוקש בארץ!״
אבל גם זה לא עבד.
עדיין נלחמתי על מחירים ואיבדתי לקוחות למתרגמים גרועים ממני, שעבדו במחירי הפסד.
שנתיים מאוחר יותר "המתרגם" נטמן בבית הקברות השראלי לעסקים כושלים.
וזה לא בדיוק השתפר....
יולי 2015.
נכנסתי עם שותף לסטארטאפ פורץ דרך לקהילה הגאה.
השוק פתוח, כמעט בלעדי.
קיבלנו השקעה של 7 ספרות מאחד מאנשי התעשייה החזקים בישראל...
משרדים עם נוף לים בת"א
ואני,
סמנכ"ל שיווק בחברה. על גג העולם.
חלום, לא..?
רק שבתור סמנכל שיווק...
פשוט לא הצלחתי להזיז את החברה קדימה ולהביא לקוחות.
עכשיו...
אם לא מספיקה העובדה שגם ככה אני לא מסוגל לקבל סמכות מ״למעלה״...
(במקרה הטוב, זה משתק אותי. במקרה הרע, זה גורם לי לעשות דווקא)
הרי שהאתגר שלנו היה לפרוץ לשוק הבינלאומי עם מוצר חדש לגמרי ואוואטר שמבחינתי?
הגיע מהפאקינג חלל חיצון.
גייז.
בניתי קמפיינים כל כך עלובים עד שהלא-מודע שלי עשה כל דבר כדי לחבל בהם...
רק כדי לא לשחרר אותם לאוויר העולם!
ואל תטעה..
הרגשתי בפנים כמה אני גרוע ושאין לי מושג מה אני עושה, גם אם לא הסכמתי להודות בזה.
יום אחרי יום במשרד המעוצב והחדש, בקומה 16 מול חופי תל אביב..
נבלתי.
ונכביתי.
ומה שנראה כמו חלום?
אתה יודע...
משכורת טובה, אחוזים בסטארטאפ, מנטורינג אישי של ביזנס מן כבד שמייצר כמעט 100 מיליון רווח בשנה...
הפך לגיהנום לוחש שאני חייב להגיע אליו יום יום.
כסמנכ"ל שיווק כושל, כל העיניים וגם האצבעות המאשימות הופנו אלי.
די מהר נקלעתי לויכוח שייחרט לי לנצח במוח.
השותף שלי,
זה שבנינו ביחד את הסטארטאפ במשך 3 שנים,
אומר לי את המשפט הבא:
"וולר,
אתה סתם עוד דרימר מסכן.
לא ייצא ממך כלום ואני מבטיח לך שתיכשל בכל מה שתנסה לעשות.
לטובתך ולטובת תמר, תמצא עבודה אמיתית."
כן.
זרקו אותי מהסטארט אפ שלי.
ואני?
מרוסק, רותח. ומתוסכל.
הממזר הזה תלש אותי מהבייבי שלי ושלח אותי עם אגו שבור אל העולם שבחוץ...
ופה הייתה נק' המפנה.
רגע לפני שבעטו אותי החוצה..
במשרד ההוא מצאתי באיזה פורום אינטרנטי נידח,
ספר מאובק משנות ה-60 ששינה בשבילי הכל-
Breakthrough Advertising של יוג׳ין שוורץ:
זה ספר הקופי היקר בעולם והוצאתי עליו את הכסף האחרון שלי אחרי שזרקו אותי מהסטארטאפ.
וכבר אחרי 2 עמודים?
אני קולט שהכלים שמחכים לי בפנים, הולכים לשנות לי את החיים.
אין לי מושג איך הייתי כל כך בטוח בזה...
אולי בגלל שהספר פירק צעד אחרי צעד את הנוסחה שאחרי הצל החמקמק שלה, רדפתי במשך 7 שנים כעצמאי:
איך למכור לאלפי אנשים, בשלט רחוק, דרך המילים שאתה כותב.
ולהפוך לאיש מכירות שמרוויח בחודש כמו 100 אנשי מכירות...
ביחד!
ועוד מהנוחות של המחשב בבית.
וכדי להזריק כל מילה בספר ההוא לוריד?
תרגמתי אותו לעברית במשך 3 חודשים.
את כולו.
מא׳ עד ת׳.
5 שעות כל יום.
13,921 מילים.
ולמרות שאז?
לא ראיתי מהשיטה ההיא עדיין שקל,
אבל הייתי חייב לגרום לה לעבוד.
דרך הספר הזה גיליתי את הצעדים הראשונים ב״אלכימיה״ של הפיכת מילים לכסף,
יצאתי עם כמה קמפיינים ראשוניים שאפשרו לי להרים את הראש למעלה...
והנה החלק הטוב,
לאחר מכן הגיעה פריצת הדרך הראשונה.
המוצר הראשון שלי – לחיסול הצלוליטס.
שיתוף פעולה שבו הבנתי מה באמת אפשר לעשות עם קופי איכותי בשילוב של מוצר עם ערך אמיתי ללקוח.
נגיד את זה ככה...
"נחטף מהמדפים" הוא לא מילה גסה.
אני זוכר איך הייתי פותח את הג'ימייל ומרענן אותו בסביבות 200 פעם ביום רק כדי לגלות שם עוד מכירות.
עד שבאו פייסבוק וסגרו את הבסטה, אבל בכל זאת...
הבנת את כח העל של הקופי...?
הוא ה- Game Changer שמאפשר להפוך את המילים שאתה כותב למכרה זהב אמיתי. לכסף בחשבון שלך.
אז התחלתי ליישם את מה שאני לומד, בשיווק שלי.
והתאמתי אותו לשוק הישראלי על השקות ב-2016.
מה שייצר כבר הרבה מעל 45 מיליון שקל בתוצאות מתועדות.
ותוך פחות משנה וחצי הפכתי מבעל עסק כושל לקופירייטר מס' 1 בארץ.
ואיך זה קרה אתה שואל?
הייתי אפילייט (משווק שותפים) שבנה השקות מאחורי הקלעים, ואחר כך הלך לקדם אותן בפרסום ממומן.
וכל אחד שעבר דרכי,
ניפץ תקרות זכוכית וגרף הביתה את הכסף הגדול.
השקת אמאזון BSR: השקה ראשונה בישראל שעשתה 6.8 מליון ש"ח ב 2016.
וזה לא נגמר שם...
השקת הענק של גיל אורלי: "סוד הכסף" (7.5 מליון ש"ח)
האבא הכלכלי שהוביל מאות ישראלים לחיסול סופי של המינוס, מרץ 16.
ואפילו גם אצל אדם...
השקת הפושטק של אדם טל: מנתץ שלשלאות העצמאים בשיטת "מאני האקינג", יוני 16.
ובאותו הזמן,
סיפרתי על הטכניקות והכלים שאני משתמש בהן כדי לייצר את המגה-השקות של המיליונים, לרשימת תפוצה שלי.
ולא היה שבוע אחד שלא קיבלתי לפחות 10 בקשות ללמד את הדרך שבה אני הופך מילים לכסף.
ובעלי עסקים לא מוכרים, ל״מספר 1״ של השוק שלהם.
כאלו שמתחננים לעבוד איתם.
(אבל לזה אני אחזור עוד בהמשך...)
ועכשיו...
אתה בטח שואל את עצמך "איך כל זה קורה בדיוק...?"
אז ככה ....
הבנתי שאתה לעולם לא תוכל להיות בטוח בשיווק שלך, אם אתה לא יודע איך להשפיע על אנשים דרך המילים שאתה כותב.
על מה אני מדבר...?
אתה יכול לשים את התמונה הכי יפה, לטרגט את הקהל האידיאלי, להביא לדף הכי מעוצב,
אבל אם הקופי שאתה כותב פשוט יורה לעצמך ברגל...
אתה תקבל 0 תוצאות.
לא חבל לשפוך כסף על עוד קמפיין מדמם..?
אז מה באמת גורם לאנשים לקנות?
בגדול,
המוח האנושי מחולק ל 3 מוחות שפועלים כל הזמן.
(אל תיבהל, זה ממש לא מסובך. תוך 60 שניות תבין את הכל)
הזוחלי – המוח העתיק ביותר.
אחראי על צרכים פיזיים ואינסטינקטים. אי אפשר להתנגד לו.
ממש כמו להרגיש משיכה אל מישהו.
היונקי – מוח מתקדם יותר. אחראי על הרגשות והצורך בחברה.
האנושי – המוח הכי חדש מבניהם. הוא ההגיון שהופך אותנו לבני אדם ומבדיל אותנו משאר היונקים.
מכירה מתבצעת מהמוח היונקי - הנקרא Limbic System
המוח שאחראי על רגשות.
כלומר, מכירה מתבצעת מרגש ולא מהגיון.
לכן אתה חייב לעורר רגשות כמו אהבה, כעס, קנאה ותאוות בצע בשיווק שלך.
ואם הצלחת גם לגעת במוח הזוחלי על הדרך..?
הם יסתערו עלייך ללא רחמים עם הכרטיסים שלופים.
אבל...
המוח שלנו לא טיפש.
במיוחד בימים אלו שאתה מופגז בלי בסוף בפרסומות, התראות והודעות שמנסות לחטוף את צומת הלב שלך.
והחלק שהופך אותנו לאנושיים, המוח שאחראי על ההגיון...
מסנן אינספור מסרים בכל רגע נתון ועוד מרים לנו את דגל אזהרת
ה- "כן בטח!" כשמשהו עובר מבעד לחומה.
במיוחד במקרים שזה נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי...
הבעיה שרוב המשווקים ומשרדי הפרסום שמכרו לך חלומות,
נוגעים כמעט בלעדית במוח האנושי שמחפש הגיון.
ואז..?
אתה משמעם,לא מיוחד ונבלע בין הרעש.
והיופי, שגם 99% מהמתחרים שלך עושים את אותם טעויות בדיוק.
הם כנראה גם מעתיקים מכולם, נראים כמו כולם ומקבלים את הפירורים כמו כולם.
זה הרגע שלך.
תפוס את ההזדמנות הנדירה שקיבלת בשתי הידיים!
אם תדע איך לעורר את הרגשות האלו בשיווק שלך,
ולהסתנן מתחת לחומת הבולשיט של המוח..
זה בדיוק מה שיאפשר לך לבצע השתלטות מואצת על השוק שלך במהירות מפחידה, ולהשאיר כלום חוץ מאבק לכל המתחרים שלך.
רק דמיין לרגע...
איך זה יהיה כשתוכל לדעת בוודאות שלקוחות יקנו ממך?
אחרי שכבר השגת את הסופר-פאור הזה, להפוך מילים לכסף.
עכשיו הם שמים לב רק אליך ולא לאחרים.
נכנסים למודעות שלך, פותחים את המיילים שלך..
ומספרים עלייך לכל החברים שלהם.
איך הסדר יום שלך יראה...?
כמה זה קל פתאום להגדיל את הקהל שלך...
את כמות הלידים..
את המכירות שלך...
איך זה מרגיש ללכת לישון בידיעה שאם בא לך עוד כסף..?
הוא נמצא במרחק כמה לחיצות על המקדלת...
כי אתה נמצא בצמרת הנישה שלך. אתה המומחה הבלעדי.
אין לך מתחרים.
אתה קובע את התנאים.
ושמע את הסיפור שלי עם ג'ניה..
עוד כשהיה יזם צעיר באחת הנישות הכי תחרותיות שיש – תעשיית הדיאטות.
הייתה לו רשימת תפוצה די קטנה והמיילים שלו נראו ככה:
האימה, או, האימה... מייל טיפוסי מג׳ניה הצעיר.
מיותר לציין שזה לא ממש עבד,
נכון?
הקהל שלו לא האמין לו.
לא אהב אותו.
לא הגיב.
ולא קנה.
בשלב מסוים, הוא הפסיק למכור לרשימה בגלל שהתבאס מהודעות הנאצה של עשרות נשים זועמות.
אבל ג'ניה..?
לא וויתר.
למרות כישרון כתיבה של פועל בניין, הוא שמע ללחישות הארס של הקוברה...
וכשהתחיל לראות סליקות באשראי, הוא התפטר מהעבודה בשכר רעב שלו במכון כושר.
אתה חייב להודות שזה כבר נראה הרבה יותר טוב.
לאחר מכן,
הכנסנו את התותח הכבד שפיתחתי - סוד ההשתלטות המואצת על כל נישה או שוק.
ובעזרת כלי גרילה נבזיים ששמורים רק לאחוזון העליון של המשווקים בעולם...
יצרנו את דיאטת החירום-
הדיאטה הראשונה בעולם שממוצבת כדיאטה לנשים לפני אירוע קריטי כמו חתונה, בר או מצווה או משהו של העבודה.
ולפני שלושה חודשים?
הר הגעש התפרץ.
ג׳ניה השיק לראשונה את דיאטת החירום
ושבר שני שיאים:
1) שיא למכירה יחידה של מוצר דיגיטלי בתחום הדיאטה (2,000 ₪)
2) שיא מכירות כללי להשקת דיאטה (800,000 ₪)
גם אתה היית מחייך אחרי השקה של 800,00 ש"ח.
ועכשיו?
צי של נשים עומדות בתור אינסופי ומתחננות ממנו לגהץ את האשראי כדי להיכנס למחזור הבא!
אתה זוכר את מה שהבטחתי לך ממקודם?
על כל הבקשות שקיבלתי- ללמד את הדרך שבה אני הופך מילים לכסף...
אף אחד לא חשף לפני זה איך באמת כותבים כדי למכור, ובכמויות.
הבנתי שזה פשוט פשע לשמור את כל הידע הזה רק לעצמי..
כי יש אינספור בעלי עסקים, משווקי אינטרנט ואפילייטס בדיוק כמוך,
שאני יכול לעזור להם להגיע לעצמאות הכלכלית הארורה הזו..
והיום יש לי את הפריוויליגיה לזרוק לך את המפתח הסודי לפרארי של עולם השיווק בגלל שאני לא עובד יותר עם לקוחות פרטיים.
אני הולך לפרוס לפניך שטיח אדום להצלחה שלך בביזנס, סטארטאפ, אפילייט או אפילו באמזון...
אז קח עכשיו נשימה עמוקה, וצלול איתי לשורות הבאות...
לזמן מוגבל:
קופי חודר שריון 9.0
תוכנית הליווי מספר אחת בארץ של הסופר-פאואר החשוב ביותר בעולם השיווק - הקופי!
בפנים, הכנסתי את כל הסודות הקטנים והגדולים שלי שהרימו על הרגליים תעשייה של 45,000,000+ מיליון ₪ ב-12 החודשים האחרונים.
במילים אחרות...
זה ידע הארדקור.
רותח מהשטח.
קופי חודר שריון הוא לא עוד "קורס מדף".
זו תוכנית הליווי היחידה שנלחמת במכת 'זללנות המידע', ויוצאת לערוף את הראש שלה.
הקמתי קהילה סגורה ומצומצת מאד של הקוברות שלי.
בעלי עסקים ומשווקים בדיוק כמוך שרוצים לבצע את הפריצה בעסק ובחיים שלהם.
ומאחורי כל זה,
צוות מנטורים ארסי במיוחד שלא יתן לך לשבת על הגדר וידחוף אותך ליישום חסר רחמים.
מבין?
קופי חודר שריון נבנה מראש כדי שתיישם אותו ותקבל 10x תוצאות במה שאתה עושה, ולא משנה אם זה אפילייט, אמזון, איביי, רשימות תפוצה או שיווק על מאדים.
הנא הסילבוס המלא:
שיעור 1: הלקוח האוואטר
זבוב על הקיר: 3 קיצורי דרך כדי לדעת בדיוק מה להגיד כדי שהם ייקנו ויכתבו לך את הקופי בעצמם (מחקר שוק של חודשים- בשעה)
מה זה לקוח אידיאלי: (3 תנאים)
איך מגדירים אותו כדי לייצר צי של לקוחות נאמנים שמתים עליך וקונים ממך?
חודרים עמוק: איך לחשוף את הפחדים, חששות, רצונות ושאיפות של הלקוח שלך (כדי ליצור חיבור, הערכה ואמון - מה שמוביל למכירות, והרבה)
שיעור 2: למה לעזאזל שייקנו דווקא ממך?
ל-9 מתוך 10 מהעסקים אין מושג מה להגיד כדי שייקנו דווקא מהם.
כדי שלא תיכנס (או תצא...) למלכודת המוות הזאת, אני מציג בפעם הראשונה את התרגיל המדויק בו אני משתמש כדי לייחד ולארוז כל הצעה ומוצר ככה שהם יהיו מוכנים לשלם מחיר Premium וירצו לקנות רק ממני.
הצערת מכר ייחודית: מה היא USP ולמה אתה חייב אותה כדי לצאת מההרפתקאה הזאת שנקרת מלחמת מחירים.
גם בך יש משהו מיוחד: איך מגדירים USP כדי לייצר צי של לקוחות נאמנים שמתים עליך וקונים ממך?
דיי להיעלם בשוק: בלי USP חזק לא תוכל להעלות מחירים ולזנק מעל התחרות. אם תיתן פה עבודה (לי לוקח שעה וחצי לייצר usp למוצר),
תוכל סוף סוף לשבור את המתחרים.
שיעור 3: לנגן על הטריגרים של המוח
המוח של השימפנזה האנושית מורכב מ-3 מוחות שונים, שלכל אחד יש טריגרים שונים שמניעים אותו לפעולה.
איך ״לדבר״ אל כל 3 המוחות : תניע אותם ביחד לתחושה אחת ויחידה- רצון בלתי נשלט לקנות דווקא ממך
2 המוטיבציות שמניעות כל בן אנוש: למה לדבר רק על מה שהם יקבלו כשייקנו גורם לך להפסיד 70% מהלקוחות (מוכח סטטיסטית)
נוודא שאתה לא נכנס לתהום האבדון של כל משווקי האדישות- וניתן לך יתרון תחרותי על פני משווקים אחרים.
שיעור 4: איך לכתוב כדי להפוך למדפסת כסף אנושית?
בעולם האולטרה-תחרותי של היום, היכולת לכתוב וליצור חיבור עם הלקוחות מפרידה בין הילדים לווינרים של עולם השיווק.
לא צריך לדעת לכתוב: איך לגרום לקהל שלך לטרוף כל מודעה, מייל, דף נחיתה, מכירה או ווידאו שלך (הרי ווידאו מבוסס על תסריט...)
השד סח"י: הנוסחה ׳חסינת ההרס׳ שלי לכתיבת כותרת שמושכת תשומת לב כמו סטייק על שולחן של טבעוני.
מחסל הסקפטיות: איך לבנות לעצמך תיק ראיות והוכחות, ברמה של עורך דין פלילי שמתכונן למשפט רצח וחייב לשכנע את חבר המושבעים בחפות הלקוח!
שיעור 5: היתד האחרון בארון הקבורה
שער הכניסה שלך לעולם המופלא של אמנות החיזור והמכירה במייל.
המגלשה החלקלקה של ג'ו שוגרמן: מנטור הקופי שלי. תגלה מדוע סוד המשיכה החשוב מכולם בכלל לא קשור ל... כתיבה!
מייל שאי אפשר להפסיק לקרוא: מה הרצף הפסיכולוגי למייל מדבק שמעלה את אחוזי הפתיחה ב 25-100%.
טריגר ההנעה לפעולה המידי: האם לכתוב מייל קצר או ארוך? הזמנים הכי טובים לשליחת המייל והטריגר הסודי שאם תפספס אותו, תפסיד פי 2 מכירות.
שיעור 6: הצעה שאי אפשר לסרב לה
בניית הצעה שאי אפשר לסרב לה היא לא אמנות, אלא נוסחה בת 5 מרכיבים.
עיגון מחיר: כלי שלקחתי מה-NLP ויישמתי כאן בקופי חודר שריון. לא משנה כמה גבוה, תמיד ייתפס כהזדמנות אדירה שאסור להם לפספס!
3 סוגי הבונוסים שתמיד ייסגרו לך מכירות: איך לארוז את הבונוס כדי שייתפס כמבוקש, יוקרתי וחשוב - במקום זול, עלוב ולא מעניין.
רשת הביטחון - האחריות: 3 רמות האחריות, ואיזה מהן הופכת את האפשרות לא לקנות ממך לטפשית ביותר
התנגדויות: הכוחה בקופי היא לחסל התנגדויות מראש.אבל אם ההתנגדות עדיין הרימה את הראש המכוער שלה? נלמד את 3 השלבים לנטרול כל התנגדות עם תסריטי העתק-הדבק שהכנתי עבורך מראש .
ומה קורה מאחורי הקלעים?
במהלך התוכנית אני חושף בפניך יותר מ 36 שיטות כלים וטקטיקות שאני משתמש בהן באופן אישי על מנת להתמיד בעסק ולחצוב את הגרסה הטובה ביותר של עצמך לאוויר העולם.
מתקיימים וובינרים ומפגשים פיזיים ספונטניים במאורת הבית הסודית שבת"א.
ויותר מזה...
לתלמידים בלבד:
מדי פעם מגיעות הצעות עבודה ייחודיות מהשחקנים הכבדים בעולם השיווק הישראלי.(ואתה יודע בדיוק מי הם)
וגם אני דואג לבייבי קוברות שלי עם הצעות אפילייט בלעדיות להשקות הגדולות.
ואולי עוד לא שמת לב...
שזאת הסיבה שבגללה קופי חודר שריון שונה מכל קורס או תוכנית אחרת בארץ וגם בעולם.
זהו שער הכניסה הפרטי שלך למאורת בעלי עסקים בדיוק כמוך שצמאים להצלחה!
וביחד, מקבלים כלים פרקטיים למיינדסט ופריצה עסקית מתוך המועדון הסגור של צמרת המשווקים בארץ!
בנוסף קיים ליווי מלא בקבוצות ע"י צוות 10 מנטורים מוכשרים שלא יתנו לך להתבטל עם משימות פחד בכל יום ראשון!
(כן. פותחים את השבוע בלערוף לפחדים שלך את הראש, כדי שההתקדמות שלך תיהיה מובטחת)
ובכל זאת...
יצוצו מפעם לפעם משימות רשות נושאות פרסים. החל מחולצה מבית מועדון הקוברה ועד שיחות ייעוץ ובניית דפי מכירה.
זאת ההחלטה הכי טובה שתקח בחיים שלך.
איך אני יודע...?
כי המטרה של קופי חודר שריון, היא לא שתהפוך לחקיין שלי.
אלא שתאתר את ״הקול״ שלך בכתיבה, ותייצר מקסימום אימפקט בלב של:
1) מי שצריך את מה שאתה מוכר
2) מי שיש לו כסף לשלם על זה
3) מי שרוצה לתת את הכסף שלו דווקא לך
והאם זה עובד אתה שואל...?
תראה בעצמך את לאה.
קוברה של מחזור 4.0 ,שכירה במשכורת רעב שהחליטה שנמאס לה והיא נכנסת ללינקאין.
עם תחרות די "קטנה" של משרדי פרסום גדולים וכרישים שנמצאים שנים בתחום.
אבל לאה...?
ביצעה את משימות הפחד ברציפות, עקבה אחר השיעורים בממשק הקורס ורתמה את הכוח הסודי של נוסחת ההשתלטות המואצות לעסק שלה.
ולכן זה בכלל לא פלא,
שתוך פחות מ 60 ימים היא שיתפה את התמונה הבאה:
ואיך גם אתה יכול לעשות את זה?
ע"י לקיחת בעלות קיצונית על הדרך שבה רואים אותך, מדברים עליך,
תופסים אותך ותופסים ממך.
וכל זה?
100% תחת השליטה שלך, והווינרים לא מחכים לאף אחד ש״יכתיר״ אותם.
הם מכתירים את עצמם, וגורפים את כל הקופה.
אז הצלחת להבין מה בכלל קורה פה?
אנשים במאורת הקוברות מרימים עסקים, חוטפים את פסגת הנישה שלהם או שהם פשוט מביאים יותר כסף הביתה מהשיווק הנוכחי שלהם.
כשיש לך את כל הכלים ודוחפים אותך קדימה, ברור מאליו שקופי חודר שריון הפך להיות אחת התוכניות הנחשקות ביותר.
אבל למחזור הנוכחי 9.0, יש מקום ל-29 קוברות חדשות בלבד.
בכל זאת,
ליווי שכזה לא אפשרי במסה קריטית של תלמידים...
וכמו שאתה יודע – חדר הוובינר היה מלא.
אוקיי וולר,
איך מצטרפים למאורת הקוברות 9.0?
אבל לפני זה... למי התוכנית לא מתאימה?
למי שרוצה להשתמש בחומרים כדי למכור מוצרי זבל או תרמית
ולפגוע באנשים אחרים - כספית או רגשית.
למי שהוא נרקומן מידע וסתם מתכנן ללמוד את הסודות ולא לעשות את התרגילים.
למי שלא מחויב מספיק כדי לראות כסף בכיס וליישם רק 20 דק' ביום, 5 ימים בשבוע. (או בסופ"ש)
למי שצריך שיאכילו אותו בכפית כל הדרך. כן, יש ליווי. וכן - אתה הוא זה שצריך לעשות את הפעולות בסופו של דבר.
אני רוצה רק אנשים שרוצים עכשיו- תוצאות מהירות בכיס ובחיים שלהם!
ולמי התוכנית מתאימה?
לבעלי עסקים קטנים שנמאס להם מיועצים כושלים ורוצים לראות תוצאות עכשיו!
למי שמפרסם, משווק ומשקיע בלי הפסקה - אבל רק מפסיד כסף כל הזמן!
מאמנים - עסקיים, זוגיים, יועצים ועוד - שבא להם להשיג יותר לקוחות משלמים!
למשווקי שותפים, איביי, אמזון ודומיהם - שלא מגיעים לתוצאות!
למי שנתקע עם "קורס שילדה", התאכזב ולא הצליח להבין למה שום דבר לא עובד לו.
לבעלי רשימות תפוצה - שלא פותחות מיילים ולא קונות כלום!
למי שמוכר בכנסים, בתצוגות או בטלפון ורוצה למכור משמעותית הרבה יותר!
למטפלים מכל סוג שהוא - קואוצ'ינג, יוגה, You Name It... NLP!
לאנשי מכירות - התוכנית חובה! אתה טוב?... בוא תבנה תסריט מכירה קטלני!
למי שרוצה ללמוד איך למכור כל דבר בלי חרטות ובלי בולשיט.
בקיצור - לכל מי שרוצה לפרוץ את המיינדסט שלו, למכור, להשפיע ולהרוויח!
ואיך אני מקבל גישה לתוכנית?
כל מה שאתה צריך לעשות עכשיו זה למלא
את טופס ההצטרפות ממש כאן למטה,
להכניס את הפרטים שלך ולקבל גישה
מיידית ל"קופי חודר שריון 9.0"
"קופי חודר שריון 9.0"
גישה לכל החיים לקורס האונליין קופי חודר שריון.
השיטה המוכחת של הקוברה להפיכת מילים לכסף בכל שוק או נישה.
יישום מעשי של נוסחת ההשתלטות המואצת על השוק שלך.
כל הטריגרים שמניעים אותם לפעולה - ואיך תנצל אותם מעכשיו לטובתך!
כך תתכנת את המח שלהם להתמכר למילים שלך!
סוף סוף תתחיל להזרים כסף אמיתי לחשבון הבנק שלך.
והכי חשוב - תפסיק לטעות כמו כולם בשיווק מיותר, בזבזני ויקר שלא מביא תוצאות בכלל!
ההשקעה שלך - 17,000 ש"ח בלבד!
+
תעודת אחריות יישום מלאה ל60 יום!!!
כשאתה מזמין עכשיו את "קופי חודר שריון 9.0"
אתה מקבל גם 5 בונוסים ארסיים לחיזוק ארסנל השיווק שלך
הבונוס הראשון
"הגולגולת" חוברת 84+ הכותרות הרוצחות שלי
הכותרת אחראית ל-80% מההצלחה של המרקטינג שלך והיא חלון הראווה שלך.
ועכשיו,
אם היא לא מושכת אותם?
אכלת אותה,
בגלל שהם בחיים לא ייכנסו לחנות וייזכו לראות מה הכנת בפנים.
84+ כותרות רוצחות עם דם על הידיים.
לא צריך לבדוק יותר את הכותרות שלך.
מכיל נוסחאות מלא-את-החסר של הכותרות שעשו ב-2016 הכי הרבה נזק בעולם השיווק הישראלי...
5 דק' עבודה ואף אחד כבר לא יוכל להישאר אדיש אליך...
שווי בונוס - 279 ש"ח
הבונוס השני
"רנטגן ההמרות" (הצ'קליסט)
רנטגן ההמרות הפרטי שלי לזיהוי מראש של כישלונות ורבי מכר.
מהם המרכיבים שהופכים כל קמפיין תמים, לפושע!
(או לפחות מצילים אותו מאבדון)
אלה 3 עמודי צ׳קליסט מצילי חיים, ולא פחות. שימנעו ממך להכנס לעוד קמפיין מדמם.
ריכזתי הכל לצ׳קליסט אחד שיושב לי מול הפרצוף במשרד בבית.
אני תמיד מתייעץ איתו לפני שאני בוחר קמפיין חדש לקדם...
שווי בונוס - 497 ש"ח
הבונוס השלישי
"סדנת חיסול התנגדויות במכירה" עם עומר - מנהל המכירות שלי
המפגש מיועד רק לתלמידי מחזור 9.0 וייתקיים בחוף הים.
מהם המרכיבים שהופכים כל שיחת מכירה משעממת למגנט המרות משומן היטב.
(ואתה רוצה אותם)
איך ליצור ראפור(כימיה) בתוך 3 דק' ולהשתיל עוגן לשימושך האישי?
השיטה הפרטית של עומר להוביל אותם ל- 87% סגירה.
שווי בונוס - 2,997 ש"ח
הבונוס הרביעי
"סמכות מיידית" - הפאנל היחידי שאי פעם תצטרך.
הרצאת חוף סגורה על בניית משפך שיווקי במיוחד למשווקי שותפים
ולבעלי עסקים חדשים שעוד אין להם סמכות.
מהו הרצף הפסיכולוגי המוכח כדי למכור כל דבר?
מחויבות ועקביות - איך לנצל את העקרון של צ'יאלדיני כדי למגנט אותם פנימה לתוך הרשימה שלך.
מה הטעות שכל המתחרים שלך עושים ואיך לבעוט אליהם חזרה את כל אוכלי החינם.
בניית סמכות מיידית החל מהמייל הראשון.
בואינג 747 - איך בונים רשימת תפוצה ענקית על טייס אוטומטי?
מהו מכפיל רווח? ואם חשבת שכבר עשית כסף מהרשימה שלך...
תצפה לקבל לפחות פי 5 תוצאות. בהתחייבות.
יחס ההשקעה/תשואה של רשימת תפוצה עומד על 68 ל- 1.
כלומר, על כל שקל שהשקעת ברשימה... אתה תחזיר 68.
לא פלא שזו אחת ההרצאות המבוקשות ביותר שלי, ואתה מקבל אותה כאן בחינם
כדי שלא תוכל להשתמש עוד בתירוץ ש"אין לך רשימת תפוצה" או שאתה לא יודע איך למכור לה.
שווי בונוס - 1,500 ש"ח
הבונוס החמישי
"מאסטרמיינד בחוף" - פגישה למשוב עם הצוות שלי
ביחד נחסל מיידית את האתגר הכי גדול בעסק שלך.
זה המקום להכיר פנים מול פנים את צוות המנטורים, אותי ואת החברים למאורה.
נענה ביחד על השאלות של כולם.
סיעור מוחות ייעודי לשחרור התקיעות שלך בעסק + תוכנית פעולה אישית עבורך.
אתה כנראה יודע שכל פגישות הייעוץ איתי, התחילו מ 3,500 ש"ח.
והיום אני כבר לא מבזבז את הזמן שלי עליהן...
יש לך הזדמנות נדירה להחדיר ארס טהור לשיווק שלך ולהפוך לקוברה אימתנית.
ושמע, אתה רוצה להיות במפגש הזה.
שווי בונוס - 2,997 ש"ח
בקיצור, יש לי פה
בונוסים בשווי אמיתי
8,270.00 ש״ח
בשבילך
(נראה לך שווי מנופח? ממליץ לעבור שוב על הרשימה, אלה מחירים אמיתיים שאנשים כבר שילמו בעבר.)
וזה עוד כלום..
כי כשאתה מצרף עכשיו, אתה מוגן באחריות הברזל שלי ל60 יום.
יש לך הזדמנות שכל משקיעה על הפלטנה הזו, היה רוצח בשביל להשיג.
100% תשואה על ההשקעה.
ואפילו, עם תוספת של 1000 ש"ח ממני, על הזמן שלך.
אז מה בעצם אתה מקבל בתוכנית הליווי?
מחיר- 17,000 ש"ח
וגם..
כרטיס כניסה ל-12 חודשים למאורת הקוברות עם משימות הבוטקאמפ והפרס.
מחיר- 3,600 ש"ח
ואם זה לא מספיק...
ליווי אישי במייל של 60 יום להאצת ההתקדמות שלך עם מיכאל בעל "עין הנץ" שהכשיר כבר 453 קוברות לציד!
מחיר- 15,000 ש"ח
שווי חבילה: 35,600 ש"ח
- בלעדי להיום -
תוכנית הליווי כוללת:
-גישה לכל החיים לקורס האונליין קופי חודר שריון בשווי 17,000 ש״ח.
-מאורת הקוברות: קבוצת וואטסאפ סגורה של הקוברות. (שווי 3,600 ש"ח)
- ליווי אישי צמוד במייל של מיכאל "עין הנץ". (שווי 15,000 ש"ח)
- בונוס: חוברת 84+ כותרות רוצחות מלא-את-החסר של הכותרות הכי חזקות בישראל ב-2016. (שווי 297 ש״ח)
- בונוס: צ׳קליסט רנטגן ההמרות של הקוברה - איך לדעת מראש אם ההצעה שאתה עומד לשווק הולכת להיכשל או להפוך לרב מכר. (שווי 497 ש״ח)
-בונוס: סדנת חיסול התנגדויות במכירה: עומר יראה לך בדיוק מה להגיד כדי לסגור אותם. (שווי 2,997)
-בונוס: הרצאת הפאנל לבניית סמכות מיידית על הרשימה שלך. (שווי 1,500 ש"ח)
-בונוס: מפגש מאסטרמיינד עם הצוות שלי בחוף (שווי 2,997 ₪)
-אחריות 60 היום המלאים כך שאם עשית את כל המשימות ולא היית מבסוט,כל הכסף חזרה. ואם עשית, בחנת את התוצאות וראית שלא השתפרו?
קבל ממני 1,000 ₪ כפיצוי, בנוסף להחזר מלא.
ההשקעה שלך - 17,000 ש"ח בלבד!
קורס קופי חודר שריון. 17,000 ש"ח
מאורת הקוברות 7.0 - 3,600 ש"ח
ליווי אישי במייל - 15,000 ש"ח
בונוסים:
חוברת "הגולגולת" - 279 ש"ח
רנטגן ההמרות - 497 ש"ח
סדנת חיסול התנגדויות - 2,997 ש"ח
פאנל הסמכות המיידית - 1,500 ש"ח
מפגש מאסטרמיינד - 2,997 ש"ח
+ אחריות יישום מלאה ל60 יום!
שווי כולל : 8,270 + 35,600 = 43,870 ש"ח
בשבילך- 17,000 ש"ח
בגלל שתוכנית הליווי נמצאת בתקופת השקה,
החלטתי לתת לך באופן חד-פעמי
-ולזמן מוגבל בלבד-
הנחת ענק לכל החבילה.
לזמן הקרוב:
במקום 17,000 ש"ח
רק 499 ש"ח ב-12 תשלומים.
ואם תרצה לזנק פנימה בתשלום אחד,
קבל הנחה מיידית של 501 ש"ח.
המחיר שלך: 5,497 ש"ח
לתוכנית הליווי המלאה + 5 הבונוסים + תעודת אחריות ל60 יום!
שים לב - הנחת קדם המכירה נעלמת בעוד:
(לאחר מכן התוכנית חוזרת למחיר המקורי - 17,000 ש"ח)
מלא את הפרטים עכשיו בטופס כאן למטה
ותעבור לעמוד התשלום המאובטח
| |
אם הגיע הזמן שלך לקחת אחריות וסוף סוף להעיף את גזע העץ שנתקע בגלגלי השיניים של המרקטינג שלך...
אני מבקש ממך:
עשה זאת עכשיו!
אני לא יכול להבטיח שאם תחכה לדקה ה-90 באמת תצליח להירשם,
וכמו שאתה יודע...
זו תוכנית פרימיום בסטנדרט הכי גבוהה בארץ ולכן המחיר שלה רק עולה.
מחיר החבילה הנוכחי,
עם כל הבונסים לעולם לא יחזור על עצמו.
אתה בכל מקרה מוגן באחריות 60 הימים של הקוברה להחזר כספי מלא ופיצוי של 1,000 שקלים אם יישמת את קופי חודר שריון ולא ראית תוצאות.
בלי פרצופים.
בלי שאלות.
בלי התשות.
כן וולר, אני רוצה להצטרף לקופי חודר שריון!
זנק פנימה וקבל גישה מיידית למאורת הנחשים.
הצטרף עכשיו לסיפור ההצלחה של עשרות בעלי עסקים
בדיוק כמוך.
ועכשיו, תכיר את יוחאי!
שחף אלדר, מטפל הוליסטי - כבר הבין את כח הקופי
וגם אופיר - משווק שותפים
כל הפחדים של פליקס נשארו מאחור
הדר אשוח (16), סופר אפילייט, פושטק, אנטראאז' וילד מעצבן.
"הכל אצלך זה ביזנס ויוגה. אבל בלעדיך רוב הסיכויים שלא היה לי כלום,
אז תמשיך כמה שאתה יכול."
מזל כהן, עם מוצר מידע שסגר 1,900 ש"ח
עומר חפצי, מנטור מכירה היפנוטית -אחרי שיעור 4 בממשק הקורס
איתן עזריה(32), המאמן המנטלי של אלופת המדינה בכדורגל
" התבניות של וולר נמצאות אצלי באייפון, כך שבכל רגע נתון אני שולף אותם ומוכר כל מוצר או שירות שאני מוציא לאוויר.
בעולם התחרותי שאנחנו חיים בו יש ללקוחות הפוטנציאלים שלך 3 שניות של ריכוז לקרוא את המודעה שלך - וולר יודע למשוך אותם תוך שניה וחצי.
יש כותבים, יש קופירייטרים ויש את וולר שמגדיר מחדש את המילה:
הפיכת מתעניינים ללקוחות "
אוראל גוטסמן(30), המרכז ליצירת הכנסה מהבית
"הגעתי לקופי חודר שריון עם רשימה לאפילייט ובלי הכנסה. בעלי רצה להרוג אותי כשקניתי את התכנית. אבל חודשים אחרי, הוא כבר דיבר אחרת.
הבנתי מה לעשות כדי להפוך לסמכותית מול הרשימה, וביוני האחרון סגרתי חודש של 28,000 ₪."
אברהם מודה: בקופי חודר שריון באים לתת עבודה
רבע מהדרך וכבר יש תוצאות בכיס
מנו בן הרוש(62), יועץ אסטרטגי לעסקים
"עברתי הרבה דברים בביזנס בחיים, כולל ניהול תאגיד קיבוצי עם תקציב של 100 מליון שקלים. אבל קול בתוכי קרא לי לשנות מסלול ולעזור לעסקים קטנים לקום על הרגליים.
האירוניה?
את עצמי היה קשה לי הרבה יותר להרים. קופי חודר שריון חיווט לי מחדש את הקופסה ולימד אותי שגם זאב
זקן כמוני, יכול ללמוד טריקים חדשים."
גל מטלון, הפריצה להייטק - פיצץ את ההרשמה לקורס שלו.
נעמי גולדברג - עם מתנת יומולדת לעצמה
סלעית פרידמן, כוכבת ערוץ הופ -
לא מחכה לאף אחד כדי לסגור ערב מלא
סלעית פשוט לא הצליחה לקבל חשיפה בפייסבוק. אחרי שלמדה את החוקים
בקופי חודר שריון, היא קיבלה עשרות תגובות ופניות מאנשים מעוניינים.
ופליקס פלג - פרץ לתודעת הציבור בשוק תחרותי
-חובת צפייה-
שחף חיימו(33), ניו יורק - שכיר לשעבר:
"קופי חודר שריון הוא מכרה זהב! אפילו עזבתי את העבודה שהייתה לי"
יהודה שלגר, מומחה לבניית אתרים בוורדפרס -
כמעט ונשאר בחוץ...
ד"ר הורוביץ - נטורופטית, לא צריכה לדאוג יותר מכנסים ריקים מאנשים.
גם חיים כהן, למצוא את הבוס שבפנים
כבר יודע:
(חיפוש קצרצר בגוגל ותבין סיפור סינדרלה על השתלטות מואצת -מה הוא)
רועי כהן(29), אסטרטג להגדלת ההכנסה בעסק
"עקבתי אחרי המיילים, ראיתי את השידור והרגשתי שאני לא יכולתי להרשות לעצמי לחזור להרגלים הדפוקים שלי... רציתי שינוי, והייתי צריך מסגרת קבועה שתייצר
הרגלים חדשים בראש ובביזנס. פתחת לי את השעועית."
אפילו בצבא השותפים של אדם
(אדם טל - סופר אפילייט עם מאות תלמידים)
דמיאן מיכאלי(37), מייסד אקדמית BSM
"שיתפנו פעולה עם עידן בשתי ההשקות האחרונות שלנו. ועידן, בזכות הקופירייטינג המקצועי שלו הצליח להביא לנו מאות תלמידים.
זו הייתה אחת הפעמים שראיתי כיצד קופירייטינג מקצועי מביא תוצאות. נקודה.
דבר אחד למדתי מהעסקים שלי - אם אתה רוצה ללמוד ממשהו - למד מהטוב ביותר שיש לו תוצאות. עידן הוא בדיוק האדם הזה בתחום הקופירייטינג.
אם אתה צריך לקוחות, אתה צריך לדעת להביא אותם ושירכשו ממך.
ובשביל זה אתה צריך לדעת קופירייטינג,ובשביל זה אתה צריך את עידן וולר "
איתי סרוגו - הבייבי קוברה שגידל ניבי ארס.
עוד נחשים מבית היוצר של הקוברה - שנכנסו לקופירייטינג.
מרב ברגר(29), יזמית סדרתית וכותבת
"הצטרפתי לקופי חודר שריון עם מיזם חדש והרבה תקוות. אך השותפות לא עבדה והמיזם התפרק. למזלי, המסגרת של הקופי חודר שריון השאירה אותי מעל המים ונתנה לי מוטיבציה להמשיך בימים הכי קשים.
הייתי בטוחה שאני כותבת גרועה ושאף פעם לא אדע לשווק כלום, אבל התחלתי להתמכר לזה ונתתי קפיצה רצינית בעסק"
אריאל לוין, אורן כהן - כותבים בשיטת הקוברה
ואפילו במחלקת התוכן של ריינר תקשורת.
אמיר ריינר(33), מייסד ומנכ"ל ריינר תקשורת
"אין מצב כזה שנכנס לי עובד חדש למחלקת התוכן שלא עובר הכשרה מלאה דרך קופי חודר שריון.
כל המחלקה הזאת נבנתה בצלם הידע של וולר, ורבים מהעובדים שלי הם תלמידים של קופי חודר שריון...
ואני תמיד מחפש עוד. זאת הכשרת הפיכת תוכן ומילים לכסף היחידה שאני סומך עליה בעיניים עצומות."
שים לב -ההנחה שלך נעלמת בעוד:
- לזמן מוגבל בלבד -
המחיר שלך: 17,000 ש"ח
רק 499 ש"ח ב-12 תשלומים.
או
הנחה מיידית של 501 ש"ח
5,497 ש"ח
(בתשלום אחד מהיר)
למה אני מציע לך הנחת ענק?
כמו שכבר אמרתי, נותרו מקומות לעוד 29 משתתפים בלבד.
לאחר מכן ההרשמה מסתיימת ותוכנית הליווי יורדת מהאוויר.
אני רוצה לצרף אלי - לקהילת הקוברות המצומצמת,
רק אנשים מצליחים עם רעב אמיתי בעיניים. זה ידוע שהקוברות שלי ידועות ביכולת לזהות הזדמנות אמיתית מול הפנים, ולא לתת לה לחמוק.
↓↓↓
מלא את הפרטים עכשיו בטופס כאן למטה
ותעבור לעמוד התשלום המאובטח
| |
המשך לקרוא לקבלת פרטים נוספים
אם שאלת את עצמך -
האם כולם מצליחים?
מה לעשות.. לחיים יש את הקצב שלהם וגם מי שלא מגיע לפריצת דרך מטורפת במהלך ה-60 יום של התכנית ליווי, נשאר ב-Loop ומקבל בראש עד שיפרוץ דרך...
אז יש ליווי בתוכנית?
כן! ליווי אישי צמוד במייל במשך 60 יום.
ובנוסף, בקבוצת הוואטסאפ זמינים לך 10 מנטורים מומחים בתחומם שישמחו לעזור בכל שאלה או ייעוץ שתיהיה זקוק לו.
מה אני צריך לעשות כדי לבצע השתלטות מואצת על הנישה שלי?
לעקוב בסבלנות אחר השיעורים בממשק הקורס, להשתתף במשימות הקבועות ולהשתמש בהכוונת המנטורים.
תוכנית הליווי לוקחת אותך צעד אחר צעד מ-0 ועד לכתיבת קופי חריף המשפריץ מזומנים לכל עבר.
התוכנית אינטרנטית, נכון?
כן. מיד לאחר ההזמנה, אתה תקבל בתוך 52 שניות (בממוצע) את פרטי הגישה שישמשו אותך להתחברות לאתר התוכנית.
ותהיה לי גישה אליה מהסמארטפון או הטבלט?
100% כן. האתר ידידותי מאוד למחשב שולחני, לפטופים, סמארטפונים מכל הסוגים וטבלטים מכל הסוגים.
ברצינות, זה המחיר לכל הערכה?
כרגע כן, אבל רק כרגע.
העניין הוא שאני נותן את החבילה במחיר כזה רק למי שהוכיח את עצמו,
כבעל עסק רציני שבא לתת עבודה.
אין בתוכנית מקום לאנשים שיבזבזו את הזמן שלי או של צוות המנטורים.
ואם במחזור הקודם ישבת על הגדר... מי כמוך יודע שהמחיר רק עולה.
לשלם באשראי דרך האינטרנט...הממ... זה בטוח?
ברור, אין יותר בטוח מזה. לא רק שאתה מקבל הגנה ממני של 100% אלא גם שהתשלום מעובד על ידי ICOUNT שפיתחו מערכת אבטחה שהרבה יותר מאובטחת ובטוחה מכל מערכת סליקת אשראי שתמצא בחנות או בית עסק.
אוקיי. אני רוצה לשלם באשראי. איך אני עושה את זה?
אתה נכנס לקישור הזה שמוביל לאתר הרכישה ושם תראה את אופציית התשלום באשראי.
אתה לוחץ על האפשרות וממלא את הפרטים (לוקח 15 שניות בערך), בחלק של הדואר האלקטרוני אתה מכניס את האימייל שאליו אתה רוצה לקבל את פרטי הגישה למערכת ו... זהו, אתה בפנים. אתה גם יכול לראות סרטון הסברה קצרצר שמסביר לך איך לשלם ללא חשבון פייפל כאן
אין לי אשראי. איך אני יכול לשלם?
בקש ממישהו אחר לשלם עלייך, ותחזיר לו מזומן.
אפשרות נוספת היא לקנות כרטיס אשראי נטען (נגיד, דרך דואר ישראל) ולשלם איתו.
ניסיתי לשלם עם ישראכרט ו\או מאסטר קארד ולא הצלחתי. מה לעשות?
מצא כרטיס אחר ורכוש איתו. חלק מהלקוחות שלנו פשוט מלווים ויזה מחבר ומחזירים להם מזומן.
מלא את טופס ההצטרפות כאן למטה,
הכנס את הפרטים שלך וקבל מיידית
גישה ל"קופי חודר שריון 8.0"
טוב, זה נראה משכנע. אבל מי אתה בכלל?
נו מה, אתה רוצה שאני אתחיל להלל את עצמי עכשיו?
עזוב, לא בקטע.
אבל אני מבין שאתה רוצה מידע שיעזור לך להחליט אם לקנות. בגלל זה, אספר לך כמה עובדות שאולי יעזרו לך להחליט:
1. פתחתי את החברה הראשונה אחרי הצבא. מצלמות אבטחה (מוזר, אני יודע).
הפרסום היחיד שלנו היה מדבקה צהובה שהיינו מדביקים בין 2-5 לפנות בוקר על מעקי ברזל מטונפים בכבישי הצפון.
היינו בשוק כשאנשים התקשרו וסגרו איתנו עסקאות.
2. כשרציתי לשפר את היכולת הבין-אישית שלי, חשבתי מה הדבר הכי גרוע שאני יכול לעשות לעצמי. אז נסעתי ללונדון למכור
מוצרי ים המלח.
צדקתי. זה היה סיוט. וזה באמת עזר.
3. אחר כך, כשעשיתי תואר ראשון בכלכלה וניהול פתחתי חברת תרגום. אני צוחק עד היום כשאני נזכר שהמודעה הראשונה שלי כללה את המילה "זול".
זה קרה לפני 8 שנים. עד היום אני מקבל מיילים וסמסים.
4. השלב הבא היה חברת סיוע אקדמי לסטודנטים. בוננזה. 40 עובדים. משרד. טונות עבודה. הכי גדולים בארץ. מאות לקוחות. הפרסום היחיד שלנו?
כרטיס ביקור סגול ועשר מילים.
5. השקעה של 7 ספרות. חברה לשיווק מוצרים לשוק הגייז הבין לאומי. חלום ושברו. פצצה למפתח הלב. גיליתי בדרך הקשה שאני צריך להיות הבוס של עצמי. הצלקות הכי שורפות בביזנס הן המקפצה הכי גבוהה.
6. קוברה מרקטינג. שיווק אונליין בארץ ובחו"ל. עוזר לכמה חברות לפצח את העניין הזה של שיווק ומכירות. מלמד את מי שרוצה ללמוד ושיש לו מוטיבציה. עושה את מה שנועדתי לעשות- לחשוב, לתכנן, לכתוב ולהכניס לאחרים ולעצמי שקלים לכיס.
עכשיו תראה.
דוגרי אני חושב שהידע והתובנות שצברתי בהרפתקות השיווקיות האלה, יכולים ממש לעזור לך. אם גם התרשמת ככה, לחץ עכשיו על הכפתור האדום כאן למטה ותן לי את הזכות ללוות אותך במסע ההצלחה הכלכלי שלך
תודה על הזמן שהקדשת
עידן
מלא את הפרטים עכשיו בטופס כאן למטה
ותעבור לעמוד התשלום המאובטח
| |
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר