מיילים חודרי שריון מחזור 2
.

עידן וולר מציג:

מיילים חודרי שריון

אבל לפני שאני מסביר לך איך בדיוק - קרא את זה:

אם אחוזי הפתיחה של המיילים שלך במגמת ירידה,

אם המנויים שלך שעלו לך ים כסף לא מוציאים את האשראי,

אם לקחת קורסים אצל יועצי שיווק למיניהם אבל,

לא באמת ראית תוצאות…

 

בשורות הבאות, אתה תגלה בדיוק למה זה קרה

והכי חשוב - איך אפשר לשנות את זה כבר מהיום.

אם כל זה מצלצל מוכר, אז חשוב שתדע ש…

 

היכולת שלך להשיג לקוחות משלמים לא קשורה בכלל למוצר שלך.

או לכמה השירות שלך איכותי. או אפילו למחיר. 

 

אני יודע את זה כי ב-2009, המודעה שלי נראתה ככה:

מודעה שנכשלה קשות ולא בגלל העיצוב המכוער.

אלא כי השתמשתי במילים ריקות כמו "זול, מהיר, איכותי"...

אתה בטח שואל את עצמך עכשיו:

 

"נניח שאני מאמין לך, וולר. אז למה כל היועצי שיווק שעבדתי איתם אומרים לי כמה חשוב להדגיש את האיכות של המוצר שלי?" 

 

תמשיך לקרוא, ידידי היקר. ואתה תגלה בדיוק:

למה האיכות של המוצר שלך לא מעניינת אף אחד.

למה שיקרו לך עד היום.

ומה הפיתרון המיידי לבעיית השיווק הכושל שלך.

עכשיו תראה,

 

אם הרשימת תפוצה שלך בקושי מגיבה לניוזלטרים שאתה שולח, ואתה חייב למצוא דרך לגרום להם לפתוח את המיילים שאתה כותב -  ובסופו של דבר גם לגהץ את האשראי, אז התכנית הזאת בדיוק בשבילך.

 

נכון, היא גם תעזור לך להפסיק לזרוק כסף לפח, אבל זו לא המטרה העיקרית שלה.

 

ועוד משהו קטן...

 

אם אתה קורא את הדף הזה עכשיו, סימן שיש לך תקווה שהמצב יכול להשתנות, שזה לא גזר דין משמים. המידע כאן הולך לעזור לך בדרכים שלא דמיינת מעולם.

 

אתה תגלה מה אסור לך לעשות, איפה נפלת בפח, ואיזה "טיפים" כל הזמן מאכזבים אותך ומרוקנים לך את הארנק בלי להביא לך תוצאות.

 

"בחיים אל תשלח יותר מ-2 מיילים בחודש!"

 

תראה קוברה,

יצא לי לשמוע יותר מדי יועצי שיווק שאוהבים לתת את הטיפ

ה"גאוני" הזה.

 

עכשיו, אני יודע שברגע הראשון? זה נשמע הגיוני.

כי אם תפציץ לקהל שלך את התיבה, אתה תרגיז אותו ואז הוא יעזוב אותך.

מתוך הנחיות דיוור לרשימת תפוצה של אחת החברות הגדולות בארץ 

 

אבל, האמת האכזרית היא...

 

שאף אחד לא ״יחכה״ לדיוורים שלך אם תוודר רק פעם-פעמיים בחודש!

אתה תעלם כמו טיפה באוקיינוס בגלל שאם אתה חושב שהם זוכרים

אחרי 48 שעות לאיזה רשימה הם נרשמו - אתה טועה ובענק.

 

וכשכן תדוור אחרי שבועיים או חודש?

 

הם לא יזכרו מי אתה בכלל, יחשבו שאתה מספים אותם, יסירו את עצמם ואולי אפילו יתבלו בתביעה על פרסום ללא רשות.

 

קיצר, כסף גדול וים לקוחות משלמים אתה לא תראה מזה, בהתחייבות

 

אה, ועוד דבר:

 

הקהל שלך מנוי לעוד איזה 10 רשימות תפוצה לפחות.

רוצה לגרום דווקא למיילים שלך לבלוט להם באינבוקס?

בשביל זה, אתה צריך לתפוס את תשומת הלב שלהם.

 

כי שיווק הוא משחק של נדל״ן ותשומת לב

 

מה שאומר שכמה שתתפוס יותר נדל״ן

בתיבת הדואר שלהם ככה תתפוס יותר תשומת לב!

ובלי לתפוס את תשומת הלב שלהם - השיווק שלך מת!

 

אתה בטח אומר לעצמך עכשיו:

 

"וולר, אבל אם אני אעשה את מה שאתה אומר - אני בטוח אחטוף תלונות ויהיו לי מלא הסרות. ואולי גם איומים על תביעות."

 

ואני יכול להבטיח לך משהו…

 

יש 90% סיכוי שזה יקרה. זה קורה לי, לאדם טל ולכל מי שאני מכיר שאשכרה מביא הביתה את הכסף הגדול. זה המחיר שכולנו צריכים לשלם על ההצלחה.  

 

אבל, העיקרון שקריטי שתגנוב לעצמך עכשיו, הוא זה:

השיווק הכי גרוע שיש הוא לא שיווק שמעורר תגובה שלילית.

לא!

 

השיווק שבאמת רוצח לך את העסק?

 

הוא שיווק שמעורר אדישות.

 

מיילים שלא נפתחים? אדישות.

פוסטים שאף אחד לא מגיב עליהם? אדישות.

דפי מכירה שלא גורמים לאף לקוח להוציא את האשראי? דפנטלי אדישות.

ואם עד עכשיו כולם אמרו לך אחרת...

 

הגיע הזמן שתשמע את האמת. ו-זהירות! היא עלולה לזעזע אותך.

יועצי השיווק האלה טובים רק בדבר אחד - לשווק את עצמם.

 

וזאת כנראה הסיבה שאתה כל פעם נכשל ולא מביא את הכסף הגדול הביתה, למרות שאתה קורע את התחת.

אחרת, אני מאמין שלא היית קורא את המילים האלו עכשיו....

 

אבל, יש דרך החוצה מהגורל האכזר הזה

 

ולפני שאני חושף אותה בפניך, חשוב לי להבהיר משהו:

אתה לא מעניין את הקהל שלך.

הם לא בקטע של לשמוע מה למדת, מה אתה רוצה וכמה המוצר שלך יכול לעזור להם.

 

מה שמעניין אותם זה הם.

 

ובגלל זה?

כל מי שחושב שלשווק במייל זה אומר להפציץ את הרשימה שלו בהצעות לקנות מוצרים, וזהו…

נותן פול גז בניוטרל.

 

אבל מי שמבין את מה שאני הולך להסביר עכשיו? יכול להרוויח בענק.

 

שיווק במייל הוא ריצה לטווח ארוך

 

והמטרה שלו? אחת.

לגרום להם להבין שאתה היחיד שיכול לעזור להם.

 

ואז?

המתחרים שלך נדחקים הצידה.

והמחיר הופך להיות לא רלוונטי.

 

כי הקהל שלך אוהב אותך.

סומך עליך.

ומחכה לקרוא את המיילים שלך.

ולקנות את המוצרים שלך.

 

הוכחה?

המייל הזה נחת בפתח מאורת הקוברה הרבה לפני שקופי חודר שריון עלה על המדף.

 

אבל גם עכשיו, אני מקבל עשרות בקשות כל חודש מאנשים שרוצים ללמוד ממני. למשל..

וגם...

ואפילו בקשות לשירותי קופי (שאני כבר לא נותן)...

וככה זה נראה כשאנשים מבקשים להצטרף לרשימת תפוצה שלי:

 

אם הייתי אומר לך שגם אתה יכול להגיע למצב הזה, היית ממשיך לקרוא?

 

תקשיב לי עכשיו. ותקשיב לי טוב, קוברה.

 

אם אתה עדיין מחכה ש:

 

יהיה לך מספיק נסיון.

או מספיק לקוחות.

לעזאזל! אם אתה מחכה שמשהו יקרה ואז סוף כל סוף תוכל לפרוץ

קדימה כמו שמגיע לך…

 

זה מסתיים עכשיו!

 

כי הסוד הגדול שאף אחד לא סיפר לך על אימייל מרקטינג…

 

הוא שזאת פאקינג מערכת יחסים!

 

תראה, מחקרים מוכיחים שרק 5% מהלקוחות שלך יקנו ממך מיד.

השאר יקנו במהלך ה-12 חודשים הבאים.

 

מה שאומר…

 

שאם אתה לא מטפח את הקשר שלהם איתך - אתה משאיר על הרצפה 95% מהכסף שהיית יכול להרוויח!

 

עצוב, נכון?

 

אבל וולר, איך אני עושה את זה עכשיו?

 

קל.

לפני שאתה דוחף להם הצעות?

אתה נותן להם ערך.

 

לא סתם "טיפים". ערך אמיתי. שישפר להם את החיים. במיידי.

 

ככה, הם מבינים שאתה יודע על מה אתה מדבר.

ככה, הם יודעים על מי לסמוך.

וככה הם יודעים למי לתת את האשראי.

 

זו הדרך לבנות מערכת יחסים.

וזה מתחיל מהמייל הראשון.

 

ואם נתתי אחלה ערך והם עדיין לא קונים?

 

זה יכול להיות אחד מ-2 דברים:

  1. הם פשוט עדיין לא קנו - ואולי יקנו בעתיד.
  2. יכול להיות שכל המרכיבים של מייל חודר שריון עדיין לא התחברו בסדר הנכון בכתיבה שלך.

 

עכשיו, אם החלטת להסתמך על הסעיף הראשון - זה בסדר. יש מצב שאתה רק צריך לתת להם "להתחמם" והם יקנו.

 

אבל…

 

אם אתה כמוני ולא אוהב להשאיר את הגורל שלך בידיים של אנשים אחרים?

 

יכול להיות שיש לי פיתרון.

הכל התחיל בים...

 

יוני 2017, השמש מחממת את הגלים של חוף גורדון

ואני יושב עם חלק מהקוברות שלי במאורה הסודית.

 

עכשיו, דקה אחרי שאני מוודא שכל אחד מהם הבין מה

הצעד שיזניק את העסק שלו לרמה הבאה?

 

אני מחליט לעשות איתם תרגיל שלא עשיתי בחיים.

לא עם חברים, לא עם לקוחות. וגם לא עם קוברות

ממחזורים קודמים...

 

אני פותח לפטופ, פוקד עליהם לשבת מאחורי הגב שלי

ומראה להם צעד אחרי צעד איך הקוברה כותב מייל.

 

ותוך כדי?

 

משתף אותם בכל מה שעובר לי בראש.

לא חוסך מהם נאדה…

והתגובות שלהם לתרגיל הזה?

תראה בעצמך:

עכשיו תראה,

 

המידע שעבר שם? שווה הרבה כסף. עד עכשיו אני לא מאמין שככה הוצאתי אותו מהפה.

 

ובגלל זה? אין מצב שאני עושה דבר כזה שוב!

 

אבל, למזלך….

 

אחת המנטוריות שלי שלפה אייפון והתחילה לצלם. 

ולא יודע למה, אבל החלטתי לאפשר לך לזמן מוגבל לקבל גישה

לחומר הזה.

 

אתה זוכר את מה שסיפרתי לך ממקודם?

 

על כל הבקשות שקיבלתי- ללמד את הדרך שבה אני הופך מילים לכסף...

אף אחד לא חשף לפני זה איך באמת כותבים כדי למכור, ובכמויות.

 

 

הבנתי שזה פשוט פשע לשמור את כל הידע הזה רק לעצמי..

כי יש אינספור בעלי עסקים, משווקי אינטרנט ואפילייטס בדיוק כמוך,

שאני יכול לעזור להם להגיע לעצמאות הכלכלית הארורה הזו..

 

 

והיום יש לי את הפריוויליגיה לזרוק לך את המפתח הסודי לפרארי של עולם האימייל מרקטינג בגלל שאני לא עובד יותר עם לקוחות פרטיים.

 

אני הולך לפרוס לפניך שטיח אדום להצלחה שלך בביזנס, סטארטאפ, אפילייט או אפילו באמזון...

 

 

אז קח עכשיו נשימה עמוקה, וצלול איתי לשורות הבאות...

 

לזמן מוגבל:

מיילים חודרי שריון

 

אף אחד אף פעם לא עשה דבר כזה.

לא בארץ.

וגם לא בעולם.

 

אם אי פעם חלמת להציץ לי מאחורי הגב ולהבין איך אני כותב מיילים

חזקים שמייצרים הכנסה של 6 ספרות בחודשצעד אחרי צעד,

כדי שתוכל לעשות את זה גם ולקבל את אותן התוצאות...

 

(אנחנו מוודאים שזה יקרה דרך מלא תבניות מייל מלא-את-החסר שמגיעות עם התכנית)

 

זה הצ׳אנס שלך.

 

כמו שאתה כבר יודע, בסיבוב הראשון המחיר תמיד נמוך יותר, ומקבלים הרבה יותר ממי שיצטרף במחזורים מאוחרים יותר.

 

 

אז מה אתה הולך ללמוד?

 

שיעור 1: אין דבר כזה מחסום כתיבה

 

  • איך למצוא על מה לכתוב.
  • הטעות הכי גדולה שאתה יכול לעשות כשאתה מתיישב לכתוב מייל.
  • 2 הדברים שחובה להיסגר עליהם לפני שמתחילים.

 

שיעור 2: איך לפתות אותם פנימה

 

  • איך לבנות מייל שגורם להם להרגיש שהם פשוט חייבים להמשיך עד הסוף.
  • איך לגרום להם להתחבר אליך, להאמין לקופי שלך. להתמכר לכתיבה שלך.

 

שיעור 3: קריאה לפעולה

 

החלק הכי קריטי וחשוב של המייל שלך.

בשיעור הזה, תלמד איך לעשות את זה ככה שהם גם יגיבו (ויקנו). 

 

שיעור 4: חלון הראווה (כותרת) די להיעלם באינבוקס!

 

איך לגרום דווקא למייל שלך לבלוט להם בתיבה?

הקופי שלך יכול להיות הכי טוב והמוצר שלך יכול להציל

את החיים שלהם.

 

אבל, איך הם ידעו את זה אם הם לא יפתחו את המייל?

 

בגלל זה, הכותרת=80% מההצלחה של המייל.

בשיעור הזה - אנחנו תופרים את הקטע הזה לעומק.

 

שיעור 5: מחדדים את הניבים - חודרים את השריון.

 

זה השלב שבו מייל בינוני הופך למייל חזק.

 

אתה תראה בדיוק איך אני עושה את זה וכמובן תוכל לגנוב כמה

שיטות לעצמך.

אני רוצה רק אנשים שרוצים עכשיו- תוצאות מהירות בכיס ובחיים שלהם!

ולמי התכנית כן מתאימה?

למי שרוצה ללמוד איך למכור כל דבר בלי חרטות ובלי בולשיט.

לבעלי עסקים קטנים שנמאס להם מיועצים כושלים ורוצים לראות  תוצאות עכשיו!

למי שמפרסם, משווק ומשקיע בלי הפסקה - אבל רק מפסיד כסף  כל הזמן!

מאמנים - עסקיים, זוגיים, יועצים ועוד - שבא להם להשיג יותר לקוחות משלמים ונאמנים שמספרים עליכם לחברים שלהם.

למשווקי שותפים, איביי, אמזון ודומיהם - שרוצים לייצר לעצמם אוקיינוס כחול בקידום הצעות/מוצרים שלהם.

לבעלי רשימות תפוצה - שלא פותחות מיילים ולא קונות אף פעם!

למי שאין לו רשימת תפוצה ורוצה לבנות אותה נכון כבר מהמייל הראשון.

ואיך אני מקבל גישה לתוכנית?

כל מה שאתה צריך לעשות עכשיו זה למלא
את טופס ההצטרפות ממש כאן למטה,
להכניס את הפרטים שלך ולקבל גישה
מיידית ל"מיילים חודרי שיריון"

מה מחכה לי בפנים?

גישה לכל החיים לקורס האונליין מיילים חודרי שריון.

הצצה לתוך המח של הקוברה בזמן שהוא כותב מייל.

השיטה המוכחת של הקוברה להפיכת מילים לכסף בכל שוק או נישה.

היכולת לכתוב מיילים שגורמים להם להתמכר לכתיבה שלך ולגהץ אצלך את האשראי.

להפוך מתעניינים ללקוחות

סוף סוף תתחיל להזרים כסף אמיתי לחשבון הבנק שלך.

הכי חשוב - תפסיק לטעות כמו כולם  בשיווק מיותר, בזבזני ויקר שלא מביא תוצאות בכלל!

ההשקעה שלך - 7,500 ש"ח בלבד!
+
תעודת אחריות יישום מלאה ל-30 יום!!!

וכשאתה מצטרף עכשיו למיילים חודרי שריון?

אתה מקבל גם 8 בונוסים ארסיים לחיזוק ארסנל השיווק שלך

הבונוס הראשון

 תבניות "מלא את החסר" למיילים בשיטת הקוברה

מבוססות על הנוסחה שלי, שייצרה מעל 45,000,000 מיליון שקלים בתוצאות מאומתות ומוכחות

מכיל נוסחאות מלא-את-החסר של המיילים שלי שעשו ב-2016 הכי הרבה נזק בעולם השיווק הישראלי.

מאגר אקסקלוסיבי שפתוח למצטרפי התוכנית בלבד.

שווי בונוס - 2997 ש"ח

הבונוס השני

"ג'אב ג'אב הוק" השיטה הסודית של הקוברה לרצף מיילים אוטומטי שמביא את הנוקאאוט

באימייל מרקטינג, אין יותר גרוע מלהיות צפוי ומשעמם.

השיטה הזאת מוודאת שלך זה לא יקרה...

המפתח לסדרת מיילים אוטומטית שיוצרת להם עניין, ולך - כסף בכיס

3 סוגי מיילים שיעזרו לך לשמור על קשר חם וקרוב עם הרשימה שלך במשך 54 יום בצורה אוטומטית

התבלין הסודי של וולר לאיך לגרום להם להגיב, להתעניין, להתייעץ - וגם לקנות.

הדרך המוכחת לחזק את הקשר שלך איתם ועדיין להציע להם לקנות בלי להתבייש לשניה!

שווי בונוס - 997 ש"ח

הבונוס השלישי

8 השלבים לבניית מדריך חינמי

רוצה לפתות אותם להיכנס לרשימה שלך? תציע להם מדריך במתנה. 

והבונוס הזה יראה לך איך לבנות מדריך ש: 

גורם להם לתפוס אותך כמומחה

קונה את האמון שלהם דרך ערך אמיתי

מאלץ אותם להתחבר אליך

מחסל אוכלי חינם שקוראים את הטיפים שלך ומתלוננים כשאתה מנסה למכור

שווי בונוס - 497 ש"ח

הבונוס הרביעי  

הנוסחה לפוסט ויראלי בפייסבוק

אם פרסום אורגני בפייס זה הקטע שלך, הנוסחה חסינת הכישלון הזאת...

לוכדת את תשומת הלב שלהם

מבודדת את קהל היעד

גורמת להם להזדהות איתך

רוצחת את הסקפטיות שלהם

ואפילו גורמת להם לשתף את הפוסט

שווי בונוס - 950 ש"ח

הבונוס החמישי

"מהר, השערים נסגרים!" המדריך המלא להשקה דרך המייל

אני לא מדבר איתך עכשיו על סדרה של סרטונים כמו שאתה לפעמים רואה. אפשר להשיג תוצאות לא פחות טובות מרצף של מיילים שמוכרים את אותו המוצר/שירות.

אם יודעים איך לעשות את זה נכון... 

2 עקרונות ארסיים שהופכים כל השקה למכונת מכירות קטלנית במיוחד

מה מוכר יותר - דף מכירה או רק מיילים?

כמה מיילים כדאי לשלוח?

אקשן פלאן: 8 סוגי המיילים שיגרמו להם להסתער עליך עם הכרטיסים שלופים

שווי בונוס - 1997 ש"ח

הבונוס השישי

"מפת הדרכים של הקוברה: על מה לכתוב היום

מפת הדרכים הכי שווה בישראל ועד כמה שידוע לי גם בחו״ל, לנושאים לכתוב עליהם במייל

 20 נושאים למיילים עם הסברים ודוגמאות

מחסל לחלוטין את האפשרות שלא יהיה לך על מה לכתוב

שווי בונוס - 2497 ש"ח

הבונוס השביעי

"קייס סטאדי: איך בונים רשימת תפוצה מאפס

קייס סטאדי של אוראל על ה-1500 לידים הראשונים שלה

4 דרכים להביא לידים בחינם

4 דרכים להכניס לידים גם כשאתה ישן באמצעות טראפיק ממומן

מה אסור בשום פנים ואופן לעשות בפייסבוק ובגוגל (תעשה את זה ויסגרו לך את החשבון)

מהו מקור התנועה הכי משתלם ב-2017?

שווי בונוס - 1997 ש"ח

הבונוס השמיני

"שש ספרות בשלושה ימים: 

ניתוח וידאו שלי לסדרת המיילים שהכניסה לי שש ספרות ב-3 ימים

 קבל עוד הצצה למח שלי

 הטכניקות שסגרו 57,750 ש"ח במייל אחד (תעתיק ממני)

הדברים הקטנים שעשו (ועושים) לי כסף גדול

שווי בונוס - 2997 ש"ח

בקיצור, יש לי פה 
בונוסים בשווי אמיתי של
14,929.00 ש״ח
בשבילך

(נראה לך שווי מנופח? ממליץ לעבור שוב על הרשימה, אלה מחירים אמיתיים שאנשים כבר שילמו בעבר.)

וזה עוד כלום..

כי כשאתה מצטרף עכשיו, אתה מוגן באחריות הברזל שלי ל-30 יום.

יש לך הזדמנות שכל משקיע על הפלנטה הזו, היה רוצח בשביל להשיג.

100% תשואה על ההשקעה.

ואפילו, עם תוספת של 1000 ש"ח ממני, על הזמן שלך.

 

אז מה בעצם אתה מקבל בתוכנית?

מחיר - 7500 ש"ח

וגם..

"אתגר הגלדיאטור"

גלדיאטור הוא לוחם שנלחם על החיים שלו.

 

בעידן האינטרנט, אנחנו לא צריכים להילחם על החיים שלנו.

אבל, על החופש שלנו? 

 

זה סיפור אחר לגמרי...

 

יש הרבה אנשים שרוצים לקחת מאיתנו את החופש. זה יכול להיות הבוס, הסביבה הקרובה (אלה מסביב שאומרים לנו שאנחנו לא יכולים להגשים את החלומות שלנו).

 

ובעיקר אנחנו.

 

כן, אנחנו. שהרבה פעמים מוותרים ומרימים ידיים. או עוברים לעשות משהו אחר...

 

באתגר הגלדיאטור, אנחנו לוקחים בעלות קיצונית. מתעמתים עם השדים הפנימיים (והחיצוניים) ומתכנתים את המח שלנו לקום על הרגליים ולנצח כל יום מחדש.

 

איך זה קורה?

 

ב-30 הימים הראשונים של התכנית, אתה מקבל ממני כל יום מייל (בימים א-ה) עם משימת כתיבה. ואתה הולך לעשות אותה כל יום. לא משנה מה.

 

שים לב: המטרה של האתגר הזה היא עשייה ולא משוב. (אם היה משוב, המחיר של התכנית היה גבוה פי 20).

 

לפעמים, המח שלך יגיד לך שאתה פשוט לא מסוגל. או לא יודע. או שזה לא בשבילך. אני בונה על זה שזה יקרה. ובאתגר הזה? אתה הולך לצלוח את המכשולים האלה ולנצח את עצמך. בכל יום מחדש. במשך 30 יום.

 

ואחריהם?

 

1. תכנתת את המח שלך לכתוב כל יום.

2. אתה מקבל חוזק מנטלי של גלדיאטור שיכול לקום, לאסוף את השברים ולהסתער לקרב. עד שהוא חוזר ממנו מנצח.

 

בשווי: 5000 ש"ח

רגע, ואיך אני יודע שהפעם אני באמת אצליח להתמיד עם זה?

 

אני לא זורק אותך עכשיו לעוד קורס דיגיטלי ושוכח ממך. ממש לא.

כדי לוודא ש"מיילים חודרי שריון" לא הולך לשבת לך על המדף, יש לי הפתעה בשבילך...

תכיר את אוראל

אוראל היא מנטורית בקופי חודר שריון שקיבלה ממני הכשרה באימייל מרקטינג. והיום? יש לה רשימת תפוצה משלה והיא חיה על שיווק באימייל.

 

הכנסתי אותה למיילים חודרי שריון כדי לבעוט אותך קדימה ולוודא שאתה תעשה. לא משנה מה. היא לא תתן לך להרוס לעצמך גם אם זה אומר שייצא לך דם מהאזניים.

 

איך זה הולך לעבוד?

 

את המיילים עם התרגילים - אתה שולח אליה. והיא עוקבת אחרי זה ובודקת שבאמת עשית אותם (תכל'ס? אני לא מקנא במי שיסתבך איתה..)

 

ומה עוד?

כשאתה מצטרף עכשיו למיילים חודרי שריון, אתה מקבל גם כרטיס כניסה לקבוצת הוואטסאפ ל-12 חודשים

הקבוצה היא המקום לשיתוף ההצלחות, הכשלונות והאתגרים שלך.

וגם יצירת שיתופי פעולה והתיעצות לגבי שיווק, הצלחה בביזנס או כלים למיינדסט מנצח.

**הקבוצה היא בונוס ומי שלא יעמוד בכללים - יורחק ממנה במיידי.

שווי הבונוס: 300 ש"ח לחודש

שווי החבילה: 31,029 ש"ח

- בלעדי להיום -

התוכנית כוללת:

-גישה לכל החיים לקורס האונליין מיילים חודרי שריון בשווי 7,500 ש״ח.

 

בונוס: תבניות "קופי פייסט" למיילים בשיטת הקוברה (שווי 2997 ש״ח)

בונוס: "ג'אב ג'אב הוק" - השיטה הסודית של הקוברה לרצף מיילים אוטומטי שמביא את הנוקאאוט (שווי 997 ש"ח)

בונוס: 8 השלבים לבניית מדריך חינמי (שווי 497 ש"ח)

בונוס: הנוסחה לפוסט ויראלי בפייסבוק (שווי 950 ש"ח)

בונוס: "מהר, השערים נסגרים!" המדריך המלא להשקה דרך המייל (שווי 1,997 ש"ח)

- בונוס: מפת הדרכים של הקוברה (שווי 2497 ש"ח)

- בונוס: איך בונים רשימת תפוצה מאפס (שווי 1997 ש"ח)

- בונוס: שש ספרות ב-3 ימים (שווי 2997 ש"ח) 

- סופר בונוס: אתגר הגלדיאטור - האתגר שיחסל לך את התירוצים ויתכנת את המח שלך לנצח בכל יום מחדש. (שווי 5000 ש"ח)

- סופר בונוס: קבוצת הוואטסאפ (שווי 300*12)

  

-אחריות 30 הימים המלאים כך שאם עשית את כל המשימות ולא היית מבסוט,כל הכסף חזרה. ואם עשית, בחנת את התוצאות וראית שלא השתפרו?

קבל ממני 1,000 ₪ כפיצוי, בנוסף להחזר מלא.

 

ההשקעה שלך -7,500 ש"ח בלבד!

קורס מיילים חודרי שיריון -7,500 ש"ח

סיור מודרך בתוך המח של הקוברה (שווי - לפחות 20,000 ש"ח)

בונוסים:

תבניות "קופי פייסט" למיילים בשיטת הקוברה (שווי 2997 ש״ח)

השיטה הסודית של הקוברה לרצף מיילים שמביא את הנוקאאוט. (שווי 997 ש"ח )

8 השלבים לבניית מדריך חינמי (שווי 497 ש"ח)

הנוסחה לפוסט ויראלי בפייסבוק (שווי 950 ש"ח)

המדריך המלא להשקה דרך המייל (שווי 1,997 ש"ח)

מפת הדרכים של הקוברה (שווי 2497 ש"ח)

קייס סטאדי איך בונים רשימת תפוצה מאפס (שווי 1997 ש"ח)

שש ספרות ב-3 ימים (שווי 2997 ש"ח)

אתגר הגלדיאטור (שווי 5000 ש"ח)

קבוצת הוואטסאפ (שווי 300*12 ש"ח)

+ אחריות יישום מלאה ל-30 יום!

שווי כולל : 7500 + 43,529 = 51029 ש"ח

בשבילך-7,500 ש"ח

אבל זה לא המחיר שאתה הולך לשלם היום!

בגלל שהתוכנית נמצאת בתקופת השקה,

החלטתי לתת לך באופן חד-פעמי

-ולזמן מוגבל בלבד-

 

הנחת ענק לכל החבילה. 

לזמן הקרוב:

במקום 7,500 ש"ח

רק 292 ש"ח ב-12 תשלומים.

 

ואם תרצה לזנק פנימה בתשלום אחד, 

קבל הנחה מיידית של 507 ש"ח.

המחיר שלך:2997 ש"ח 

קראת נכון! רק 2,997 ש"ח

לתוכנית המלאה + 10 הבונוסים + תעודת אחריות ל30 יום!

אם הגיע הזמן שלך לקחת אחריות וסוף סוף להעיף את גזע העץ שנתקע בגלגלי השיניים של המרקטינג שלך...

אני מבקש ממך:

עשה זאת עכשיו!

אני לא יכול להבטיח שאם תחכה לדקה ה-90 באמת תצליח להירשם,

וכמו שאתה יודע...

זו תוכנית פרימיום בסטנדרט הכי גבוהה בארץ ולכן המחיר שלה רק עולה.

מחיר החבילה הנוכחי,

עם כל הבונסים לעולם לא יחזור על עצמו.

אתה בכל מקרה מוגן באחריות 30 הימים של הקוברה להחזר כספי מלא ופיצוי של1,000 שקלים אם יישמת את מיילים חודרי שריון ולא ראית תוצאות.

בלי פרצופים.

בלי שאלות.

בלי התשות.

כן וולר, אני רוצה להצטרף למיילים חודרי שריון!

זנק פנימה וקבל גישה מיידית למאורת הנחשים.

הצטרף עכשיו לסיפור ההצלחה של עשרות בעלי עסקים

בדיוק כמוך.

ועכשיו, תכיר את בר גרין שהתחילה מלמכור מוצרים זולים רק דרך המיילים

 

ואחר כך סגרה עסקאות יותר גדולות...

 

ואת יוחאי

 

הפוסט של אביבית הביא מעל 200 לידים בחינם. חלק מהם כבר הפכו ללקוחות משלמים...

 

הסדנא של ורדית התמלאה בזכות הקופי!

20 שניות צילום ב-1500 ש"ח בזכות השיטות של הקוברה

 

שחף אלדר, מטפל הוליסטי - כבר הבין את כח הקופי

 

וגם אופיר - משווק שותפים

כל הפחדים של פליקס נשארו מאחור

מזל כהן, עם מוצר מידע שסגר 1,900 ש"ח

אברהם מודה: בקופי חודר שריון באים לתת עבודה

 

רבע מהדרך וכבר יש תוצאות בכיס

 

גל מטלון, הפריצה להייטק - פיצץ את ההרשמה לקורס שלו.

נעמי גולדברג - עם מתנת יומולדת לעצמה

סלעית פרידמן, כוכבת ערוץ הופ -

לא מחכה לאף אחד כדי לסגור ערב מלא

סלעית פשוט לא הצליחה לקבל חשיפה בפייסבוק. אחרי שלמדה את החוקים בקופי חודר שריון, היא קיבלה עשרות תגובות ופניות מאנשים מעוניינים.

ופליקס פלג - פרץ לתודעת הציבור בשוק תחרותי

-חובת צפייה-

ד"ר הורוביץ - נטורופטית, לא צריכה לדאוג יותר מכנסים ריקים מאנשים.

גם חיים כהן, למצוא את הבוס שבפנים

כבר יודע:

(חיפוש קצרצר בגוגל ותבין סיפור סינדרלה על השתלטות מואצת -מה הוא)

אפילו בצבא השותפים של אדם

(אדם טל - סופר אפילייט עם מאות תלמידים)

איתי סרוגו - הבייבי קוברה שגידל ניבי ארס

עוד נחשים מבית היוצר של הקוברה - שנכנסו לקופירייטינג.

אריאל לוין, אורן כהן - כותבים בשיטת הקוברה

ואפילו במחלקת התוכן של ריינר תקשורת.

- לזמן מוגבל בלבד -

 

המחיר שלך: 7,500 ש"ח

 

רק 292 ש"ח ב-12 תשלומים.

או

הנחה מיידית של 507 ש"ח

 2997 ש"ח

(בתשלום אחד מהיר)

 

למה אני מציע לך הנחת ענק?

 

כמו שכבר אמרתי, נותרו מקומות לעוד 29 משתתפים בלבד.

לאחר מכן ההרשמה מסתיימת ומיילים חודרי שריון יורדת מהאוויר.

אני רוצה לצרף אלי - לקהילת הקוברות המצומצמת,

 רק אנשים מצליחים עם רעב אמיתי בעיניים. זה ידוע שהקוברות שלי ידועות ביכולת לזהות הזדמנות אמיתית מול הפנים, ולא לתת לה לחמוק.

↓↓↓

מלא את הפרטים עכשיו בטופס כאן למטה

ותעבור לעמוד התשלום המאובטח

שם *
דואר אלקטרוני *
טלפון סלולארי *

המשך לקרוא לקבלת פרטים נוספים

אם שאלת את עצמך -

התוכנית אינטרנטית, נכון? 

כן. מיד לאחר ההזמנה, אתה תקבל בתוך 52 שניות (בממוצע) את פרטי הגישה שישמשו אותך להתחברות לאתר התוכנית.

ותהיה לי גישה אליה מהסמארטפון או הטבלט? 

  100% כן. האתר ידידותי מאוד למחשב שולחני, לפטופים, סמארטפונים  מכל הסוגים וטבלטים מכל הסוגים.

ברצינות, זה המחיר לכל הערכה? 

כרגע כן, אבל רק כרגע. 

העניין הוא שאני נותן את החבילה במחיר כזה רק למי שהוכיח את עצמו כבעל עסק רציני שבא לתת עבודה.

אין בתוכנית מקום לאנשים שיבזבזו את הזמן שלי .

לשלם באשראי דרך האינטרנט...הממ... זה בטוח? 

ברור, אין יותר בטוח מזה. לא רק שאתה מקבל הגנה ממני של 100% אלא גם שהתשלום מעובד על ידי ICOUNT שפיתחו מערכת אבטחה שהרבה יותר מאובטחת ובטוחה מכל מערכת סליקת אשראי שתמצא בחנות או בית עסק. 

אוקיי. אני רוצה לשלם באשראי. איך אני עושה את זה? 

אתה ממלא את הפרטים בטופס שלמעלה (לוקח 15 שניות בערך), ואז אתה תעבור לעמוד התשלום המאובטח. שם, אתה תעקוב אחרי ההוראות ו... זהו, אתה בפנים.  

 אין לי אשראי. איך אני יכול לשלם? 

בקש ממישהו אחר לשלם עלייך, ותחזיר לו מזומן.

אפשרות נוספת היא לקנות כרטיס אשראי נטען (נגיד, דרך דואר ישראל) ולשלם איתו. 

ניסיתי לשלם עם ישראכרט ו\או מאסטר קארד ולא הצלחתי. מה לעשות?

מצא כרטיס אחר ורכוש איתו. חלק מהלקוחות שלי פשוט מלווים ויזה מחבר ומחזירים להם מזומן. 

מלא את טופס ההצטרפות כאן למטה,
הכנס את הפרטים שלך וקבל מיידית
גישה ל"מיילים חודרי שריון"

טוב, זה נראה משכנע. אבל מי אתה בכלל?

 

נו מה, אתה רוצה שאני אתחיל להלל את עצמי עכשיו? 

עזוב, לא בקטע.

אבל אני מבין שאתה רוצה מידע שיעזור לך להחליט אם לקנות. בגלל זה, אספר לך כמה עובדות שאולי יעזרו לך להחליט:

 

1. פתחתי את החברה הראשונה אחרי הצבא. מצלמות אבטחה (מוזר, אני יודע).

הפרסום היחיד שלנו היה מדבקה צהובה שהיינו מדביקים בין 2-5 לפנות בוקר על מעקי ברזל מטונפים בכבישי הצפון.

היינו בשוק כשאנשים התקשרו וסגרו איתנו עסקאות.

2. כשרציתי לשפר את היכולת הבין-אישית שלי, חשבתי מה הדבר הכי גרוע שאני יכול לעשות לעצמי. אז נסעתי ללונדון למכור 
מוצרי ים המלח.

צדקתי. זה היה סיוט. וזה באמת עזר.

3. אחר כך, כשעשיתי תואר ראשון בכלכלה וניהול פתחתי חברת תרגום. אני צוחק עד היום כשאני נזכר שהמודעה הראשונה שלי כללה את המילה "זול". 


זה קרה לפני 8 שנים. עד היום אני מקבל מיילים וסמסים. 

4. השלב הבא היה חברת סיוע אקדמי לסטודנטים. בוננזה. 40 עובדים. משרד. טונות עבודה. הכי גדולים בארץ. מאות לקוחות. הפרסום היחיד שלנו?

כרטיס ביקור סגול ועשר מילים.

5. השקעה של 7 ספרות. חברה לשיווק מוצרים לשוק הגייז הבין לאומי. חלום ושברו. פצצה למפתח הלב. גיליתי בדרך הקשה שאני צריך להיות הבוס של עצמי. הצלקות הכי שורפות בביזנס הן המקפצה הכי גבוהה.

6. קוברה מרקטינג. שיווק אונליין בארץ ובחו"ל. עוזר לכמה חברות לפצח את העניין הזה של שיווק ומכירות. מלמד את מי שרוצה ללמוד ושיש לו מוטיבציה. עושה את מה שנועדתי לעשות- לחשוב, לתכנן, לכתוב ולהכניס לאחרים ולעצמי שקלים לכיס.

 

עכשיו תראה.

דוגרי אני חושב שהידע והתובנות שצברתי בהרפתקות השיווקיות האלה, יכולים ממש לעזור לך. אם גם התרשמת ככה, לחץ עכשיו על הכפתור האדום כאן למטה ותן לי את הזכות ללוות אותך במסע ההצלחה הכלכלי שלך

 

 

תודה על הזמן שהקדשת
עידן

מלא את הפרטים עכשיו בטופס כאן למטה

ותעבור לעמוד התשלום המאובטח

שם *
דואר אלקטרוני *
טלפון סלולארי *

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.