.

הצעה חד פעמית, כשתסגור את העמוד היא תעלם ...לתמיד.

countdownmail.com

עידן וולר מציג:

הצד האפל של השכנוע

הנה 6 עקרונות השפעה מוכחים מדעית שנותנים לך ליד כוחות של מנהיג כת ומייצרים לך נבחרת לקוחות משלמים אדירה, נאמנה שחייבת לך הכל... 
אבל אין לה מושג למה :)

מהלפטופ של עידן וולר | פברואר 2019 |  תל אביב

 יש משהו בקלף הזה... אס!

זה הקלף הכי חזק בשולחן. זה הקלף המנצח שאמור לעזור לך לגרוף את כל הכסף מהקופה. זה הקלף....שאתה שומר קרוב קרוב לבית החזה ומעמיד פנים ומקווה שאף אחד לא חושד בך שאתה מחזיק בו.

אבל... 

אסים יש לא רק במשחק קלפים, אתה יכול למצוא אותם בכל תחום ובכל ענף.

Hey ....

- מייקל ג'ורדן היה אס ספורטיבי אגדי...

- סטיב ג'ובס היה אס טכנולוגי גאוני...

- וורן באפט עדיין מתפקד כאס לא קטן בכלל...

אבל עכשיו ....

אני רוצה לספר לך על האס המנצח שלי!
קוראים לו  ד"ר רוברט צ'יאלדיני -
 

פסיכולוג, חוקר אמריקאי שבשנת 1984 פרסם את ספרו המיתולוגי INFLUENCE "השפעה" - פסיכולוגיית השכנוע - המבוססת על 6 עקרונות שיובילו אותך -

לשכנע כל אחד!
  בכל דבר שתרצה!
  ובכל זמן שתבחר!

"INFLUENCE" מכר מעל 3,000,000 עותקים, הופיע ברשימת רבי המכר של "הניו יורק טיימס" - ותורגם ל 30 שפות ברחבי העולם.

עכשיו תראה...

יכול להיות ששמעת על מייקל ג'ורדן ולא שמעת על רוברט צ'יאלדיני - אבל זו לא אשמתך... הסיבה העיקרית לכך היא שאף אחד מעולם לא טרח לתרגם את הספר שלו לעברית - או להתייחס אליו ולהשפעה העצומה שלו על עולם השיווק - עד שאני נכנסתי לתמונה... 

נכנסתי לתמונה ולקחתי על עצמי - 

לתמצת לך אותו במדריך מיוחד, וללמד אותך איך ליישם אותו בחיים שלך - בעזרת סדרת תרגילים מותאמת לצרכים שלך

כדי שתדע איך לשכנע ולהניע -

את הלקוחות שלך - לקנות רק ממך את המוצר או השירות שלך - ולא ידעת איך לעזאזל לגרום להם לעשות את זה...

את הבוס שלך - לתת לך את ההעלאה שכל כך מגיעה לך - כי תמיד חששת ולא ידעת איך לדרוש אותה...

את רשימת התפוצה שלך - לפתוח כבר את המיילים שלך ולקנות את הקורסים שאתה מנסה בלי סוף למכור להם...

את אשתך - שהשנה אוכלים אצל ההורים שלך בליל הסדר - וכן! אכלנו שם גם בשנה שעברה...

ואת הילד שלך - שקודם כל עליו לסיים את שיעורי הבית ורק אחר כך לעבור לגור בחדר ששכרת לו בתוך המחשב...

ועכשיו...

אתה בטח שואל את עצמך "איך כל זה קורה בדיוק...?"

אז ככה ....

במח האנושי קיימים טריגרים המניעים אותנו לפעולה, בלחיצה עליהם מופעלת תגובת רצון אוטומטית לדבר שאותו אנחנו מנסים "למכור".

על מה אני מדבר...?

ברגע שתכיר את הטריגרים המניעים לפעולה - תדע איך להשפיע עליהם ולכוון אותם לכל יעד שתבחר.

ואת הטריגרים המופלאים האלה....  

אני עומד להכיר לך וללמד אותך איך להשתמש בהם - כדי שתשיג  כל תוצאה שתחליט עליה מראש. 

אני יכול להעיד על עצמי - "שאין לי פרוייקט שיווקי גדול שלא עבר את מבחן 6 עקרונות השכנוע לפני שיצא לדרך!"

ואני רוצה להזכיר לך...

בשנת 2016 סך כל הפרוייקטים שבהם הייתי מעורב גרפו סכום אגדי של מעל ל - 30,000,000 שקל !

וכן דוקטור צ'יאלדיני, המרשם שלך עובד, אני מרגיש הרבה יותר טוב, תודה!

ועכשיו... 

אני רוצה לתת לך טעימה קטנה, ולהראות לך איך גם אתה יכול בצורה קלה ליישם את עקרונות השכנוע - בעסקים שלך, בהתנהלות שלך ובחיים שלך. 

 

העקרון הראשון - אישור חברתי

אולי אתה מכיר את העקרון הזה בשם "תיאוריית העדר" - לאנשים קל יותר להגיד "כן" ברגע שתראה להם שהם חלק ממשהו גדול הרבה יותר מהם. העקרון הזה מושרש אצל כולנו ברמה האבולוציונית - בשעת סכנה נעדיף להישאר יחד ולא לעזוב את הקבוצה.

אוהב לטייל...?

טיילת עם החבר'ה ברמת הגולן? פתאום מצאתם את עצמכם מצחקקים בתוך שדה מוקשים? אתה ממש לא הולך להיות האחד שעוזב את הקבוצה ומחפש את הדרך הבטוחה החוצה...

אתה תשלוף בזהירות את הסלולרי שלך, תתפלל בלבך שחברת התקשורת שלך מכסה את ההרים המבודדים ברמת הגולן ותחייג  1 - 0 - 0  ותסביר להם בעדינות שהמצב נפיץ...

ואיך העקרון הזה בא לידי ביטוי בשיווק שלך...?

זוכר שציינתי ש "INFLUENCE" מכר מעל ל 3,000,000 עותקים? זהו אחד השימושים לאישור חברתי!

אם 3,000,000 איש קנו את הספר - אל תדאג, אתה לא תצא פראייר אם תרכוש אותו גם אתה.

במדריך... הכנתי לך סדרת תרגילים מותאמת לצרכי השיווק והעסק שלך, היא תעזור לך ותכוון אותך לנצל את עקרון "האישור החברתי" בפרסום יעיל שמוביל למכירות - ולחשבון בנק מנופח!

  

העקרון השני -חיבה

תסכים איתי שהרבה יותר קל לנו להגיד "כן" ולמלא אחר בקשה המגיעה אלינו מאדם שאותו אנחנו מחבבים. ואת מי אנחנו בדרך כלל מחבבים...? את מי שדומה לנו!

אבל...

אני לא מדבר כמובן על דמיון פיזי - אתה לא יכול להיות דומה לכלל האוכלוסיה, אבל... אתה יכול לפתח חיבה בעיני הלקוח שלך -

אם גילית ששניכם שירתתם בצנחנים...

אם שניכם אוהדים של ריאל מדריד ...

או אם שניכם אוהבים לצאת לדוג לוקוסים בלילות ירח מלא...

יש לך במדריך טכניקות שיעזרו לך ליצור חיבה עם קהל היעד שלך, ואם אתה איש מכירות פרונטלי... ידידי, זהב ויהלומים מונחים כאן על הרצפה ואתה חייב להתכופף עכשיו ולהרים אותם, לגשת ל"צ'יינג' פוינט" הקרוב למקום מגוריך ולפרוט אותם לשטרות אדומים, כחולים או ירוקים.

אה... כמעט שכחתי -

במדריך, אתה תמצא גם שאלון קצר שיעזור לך לאפיין את הלקוח הטיפוסי שלך, כדי שכשתפגש איתו... אתה כבר תכיר אותו!

 

 העקרון השלישי - סמכות

אנשים יעדיפו לקנות ממי שנראה להם כבעל סמכות! - וגם עיקרון זה מחובר ישירות למח הקדמון ולתקופה בה לכל אחד מאיתנו היה תפקיד מוגדר משלו בשבט.

יצאת לחפש אוכל ביער ונתקלת בקוקוס גדול מימדים? החלטת לטפס על הדקל העצום - החלקת ונפצעת? גש לרופא השבט, הוא המומחה והוא כבר יטפל בך ...!

ומאז ועד היום אנחנו מחפשים את המומחה - שיטפל בנו, שייעץ לנו ושיגיד לנו מה מתאים לנו ומה לא. ואם הוא לבוש מדים, חליפה או שתלויה לו תעודה ממוסגרת על הקיר? הוא בוודאי מומחה רציני ביותר, הוא כבר יידע מה לעשות עם כרטיס האשראי שלנו...

ודרך אגב...

האם שמת לב איך נותני השירותים שלך לבושים...?

אתה לא תסתפר אצל ספר פרוע ומרושל, וגם לא תחתום חוזה שכירות אצל עורך דין שלרגליו נעלי אצבע - זה לא קוד הלבוש הסמכותי שלהם ולא תתפוס אותם כך לעולם...!

 

ואיך אתה יכול למנף את זה בעסק שלך?

אתה יכול להפוך ולהיות המומחה בעצמך! רוצה לקבל פרטים נוספים וטכניקות שיעזרו לך במעבר אל המומחיות? כמובן שדאגתי גם לזה וצירפתי לך סט כלים ורעיונות שיעזרו לך בדרך להצגת המומחיות שלך.

 

 העקרון הרביעי - הדדיות

עקרון פשוט מאוד שהיישום שלו יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה מסחררת לכשלון מהדהד וצורם -"אם אתה רוצה לקבל - תקדים ותהיה הראשון לתת!"

אנשים ישמחו לתת לך משהו משלהם, הם יתנו לך הרבה יותר אם תקדים אותם ותיתן להם משהו משלך! - הבסיס הפסיכולוגי לעקרון המקסים הזה הוא שברגע שנותנים לך - אתה מרגיש מחוייב לתת בחזרה...

במדריך - ארחיב ואספר לך איך כת קטנה, עניה ואלמונית בשם "הארי קרישנה" החליטה לאמץ את עקרון ההדדיות ובעזרתו להתפשט לכל רחבי העולם המערבי  ולגלגל מחזור של 300 מליון דולר בשנה!

המחקר של צ'יאלדיני

כאשר ד"ר צ'יאלדיני חקר את העקרון - אחד הניסויים שערך היה בדיקה האם בעזרת חוק ההדדיות יגדל הטיפ שלקוחות משאירים למלצר במסעדה.

לקבוצה אחת הוגש החשבון ולצידו ממתק - והטיפ גדל ב3.3%!

לקבוצה השניה הוגש החשבון בתוספת של 2 ממתקים - הטיפ שלהם טיפס למרבה הפלא ב14.1%!

לקבוצה השלישית הגיש המלצר את החשבון עם ממתק - ואז חזר אליהם עם ממתקים נוספים ואמר להם ש- "רק לכם אני נותן עוד..." והטיפ? הטיפ שלהם גדל ב 21.3%!!! 

למה זה קרה...?

כי הנתינה של המלצר היתה ראשונית, הם לא ציפו ממנו לדבר מלבד החשבון! ובהמשך, כשהנתינה הפכה להיות ראשונית ומעל למצופה... הטיפ כאמור גדל עוד יותר.

ואתה...? אתה חייב להפנים את זה...!

אם יש דבר אחד המאחד את האנושות - זה חוק ההדדיות !

מינקות אנחנו למדים שאם מישהו עשה לנו טוב עלינו להחזיר לו טובה - 

ככה מחנכים ילדים בשבטים שכוחי אל באמזונס!
ככה חינכו אותנו מיום היוולדנו!

וכך נחנך את ילדינו!

ומה אתה צריך לעשות עכשיו?

לאמץ את החוק הזה לעסק שלך, לחשוב איך ומה אתה יכול לתת ללקוחות שלך כדי שיחזירו לך יותר! וכדי להקל עליך במשימה - השחלתי לך במדריך רעיונות וטיפים - כדי שתוכל ליישם מהר ובקלות את העקרון החשוב הזה. ושים לב - הוא עובד מצויין בכל תחומי החיים - זוגיות, ילדים, חברים - you name it...

 

 העקרון החמישי - מחוייבות ועקביות

כבני אדם, הנטיה שלנו היא להיות עקביים לאורך זמן - יש לנו ערכים ועקרונות שמובילים אותנו - ואנחנו נשתדל תמיד לא לסטות מהם ולא לחלוק עליהם.

מה זה אומר...?

זה אומר שאם הצלחתי לגרום לך לעשות צעד קטן לעברי - מן הסתם אתה גם תסכים לצעוד צעד נוסף אחריו, ומי יודע....? אולי זה יהיה צעד גדול יותר...

למה...?

כי כבר צעדת צעד אחד ונשארת בחיים - כנראה שלצעוד לעברי זה לא דבר מסוכן, זה די בטוח - ואתה סומך עליי לקראת הצעד הבא.

או קיי, ומה עכשיו...?

עכשיו תחשוב שצעד יכול להיות פסיעה של ממש, אבל הוא יכול להיות גם אקט של הסכמה בדיבור, של התחייבות בכתב, של קניית מוצר וכדומה.

שמעת פעם על "כן קטן שמוביל לכן גדול..."?

ברגע שתצליח לגרום לצד השני להגיד "כן", ואחריו "כן" נוסף - ובעצם לגרום לו להכנס לסדרה של "כן"... יהיה קשה לו להחלץ מסבב ה"כן" ולהגיד לך לפתע "לא"!

ה"כן" שעליו אני מדבר יכול להיות במהלך שיחה, הוא יכול להיות לחיצה על קישור באתר שלך - והוא יכול להיות קניה של מוצר ב - 7 שקלים בפאנל שלך.

רוצה דוגמית...? קבל טעימה!

האם יצא לך לאחרונה להסתובב משולח רסן ב"דיוטי פרי"...?  כמובן שכן.
האם אתה משוטט לפעמים באיזור ההוא של המשקאות החריפים...?(אני מניח שכן).
האם התמזל מזלך לטוס באחד מימי המבצע הגדול שלהם...?

תקשיב רגע...

כמות השוטים והטעימות שמחולקות שם... לא נתפסת!
אני מבטיח לך שגם המכירות ביום כזה - מטורפות...!
ובכלל, איפה עוד תמצא מבצע כזה... ? 

3 בקבוקי וודקה CIROCK ב- 100 $ ... אדיר!

ולא, הם לא מפסידים ביום שכזה -
וכן, הם מחלקים שם המון אלכוהול בחינם!

 

במקום לדאוג להם ולחשוב לרגע שהם מפסידים - אמץ את השיטה וגרור את קהל היעד שלך לעבר ה"כן" הגדול שלך, אני אעזור לך ואחשוף אותך לשיטות שלי - כדי שתאמץ ותיישם אותן עכשיו!

 

העקרון השישי - מחסור

גם עקרון זה נעוץ במוחנו הקדמון - והפחד ממחסור מטיל את אימתו עלינו ללא הפרעה - מאז ומעולם. ומה שהחל כמחסור אמיתי באוכל ומים הפך בימינו לאחד הטריגרים החזקים ביותר המניעים אותנו לפעולה.

"המכירה תתקיים במשך שבוע בלבד..."
"20 הראשונים שיתקשרו..."
"ומחר זה נגמר..."

אתה חייב לתת לאפקט המחסור את הכבוד הראוי לו באסטרטגיות השיווקיות שלך - ואם אתה בוחר שלא להסתבך איתי - כדאי מאוד שתתחיל ומהר - לשבץ ולהטמיע אותו בכל דרך אפשרית בפרסום שלך!

במדריך תמצא טכניקות לשימוש במגבלות של זמן, כמות, מגוון ומחיר - נצל ויישם אותן - זה מה שיזניק אותך קדימה, ואני מבטיח לך שהתוצאות בכיס שלך יגיעו מהר יותר ממה שחשבת.

 

קצת על כריזמה שכנוע והשפעה...

 

הנטיה הטבעית שלנו היא לחשוב שכריזמה ושכנוע הן מתנות מולדות שניתנו לאותם בודדים ויחידי סגולה - בעלי הניצוץ הזה בעיניים שמסוגלים בהינף יד לסחוף אחריהם את ההמון הסואן - להצביע עבורם בקלפי, לקנות את המוצרים שלהם או סתם לחייך לעברם גם אם אין לכך שום הצדקה.

אז מה יש בהם...?

מה יש בהם שגורם לנו להמשך לאנרגיה הזו שעוטפת אותם?

תתפלא לשמוע, אבל רבים מהם כלל לא נולדו כך, להיפך - הם נולדו אפרוריים למדי, מסוגרים וחסרי כל סקס אפיל והשפעה - ובכל זאת למדו ואימצו לעצמם יכולות שהובילו אותם לכבוש פסגה אחר פסגה בדרכם להצלחה.

אני לא צריך לספר לך....

אני לא צריך להיות זה שמספר לך שמהרגע בו נפקחות עינינו בבוקר ועד הרגע בו נעצום אותן שוב - אנחנו משווקים ומוכרים...

אנחנו משווקים ומוכרים את עצמנו, את האישיות שלנו, את מצב הרוח שלנו ולפעמים גם את השקרים הלבנים שלנו. אנחנו עושים את זה בכל דרך אפשרית - במודע ושלא במודע -

ואנחנו מוכרים לכולם...!

אנחנו מוכרים ללקוחות שלנו, לבני הזוג שלנו, לילדים שלנו וגם לעצמנו.

איך אנחנו עושים את זה...?

באופן שבו אנחנו מתלבשים, בשפת הגוף שלנו, בטון הדיבור שלנו, בדרך בה אנו מישירים מבט לעיני מי שעומד מולנו ובמילים שנברור כשנדבר איתו - וזו גם הסיבה שאפשר וניתן ללמוד, לאמץ ולחקות תכונות וצורות התנהגות של אותם בעלי הכריזמה וההשפעה.

קריאה במדריך תסייע לך לאמץ שיטות פשוטות - בדרך לשיפור החזות הנתפסת שלך בעיני הסביבה העסקית שלך, אתה תפתח חיבה בליבם והם יפתחו את ארנקם לליבך..

"INFLUENCE" - ספרו של ד"ר רוברט צ'יאלדיני

 

"INFLUENCE" נכתב כמובן מתוך ראיה שיווקית - דרך חקירת יכולות המכירה וההשפעה של עסקים על קהל היעד שלהם, אבל היישום של טכניקות ההשפעה והשכנוע - רלוונטי לכל פן בחיי היומיום שלנו.

לחיים שלי...

לחיים שלי הספר הזה נכנס במקרה לפני 3.5 שנים, ואם אתה חולף מדי פעם על פני דוכן פיס, קולט שהפרס טיפס ל - 8 ספרות (כי פרס בן 7 ספרות לא שווה את הזמן שלך...) אתה נעצר, מסמן את מספרי המזל שלך וממלא את ליבך באנרגיה שמיימית, מפנטז ומדמיין - גם אם לשניות ספורות בלבד את רגע הזכיה המאושר שלך...

עצור את התמונה הזאת בראשך עכשיו...!

זה אני...וככה בדיוק נראיתי ...!

אוחז בידי את "INFLUENCE" ומסרב להאמין שגוש הזהב המעובד הזה נחת משום מקום אל תוך ידי הזוממות - מבלי שיש ברשותי ידע או נסיון מוקדם בחיפוש גושי זהב מקרקעיתו של נהר יוקון הקפוא - בואכה אלסקה USA.

את המהפך שעבר עלי ועל העסק שלי מאותו הרגע - אני יכול לסכם בשורה אחת של סך כל ההכנסות שגרפו הפרוייקטים אותם ליוויתי בשנת 2016 - מעל 30,000,000 שקל.

כן ידידי...

כשגוש זהב נופל לידייך - כדאי מאוד שתדע בדיוק מה לעשות איתו!

ושלא תתבלבל לרגע...

מחוץ לגבולות מדינתנו הקטנטונת צ'יאלדיני הוא סוג של אל עוד בחייו...ועם שם שלא היה מבייש את קפטן אלופת העולם (לשעבר) בכדורגל - נבחרת איטליה - רוברט צ'יאלדיני בהחלט מחזיק לבדו בגביע העולם!

וכדי שלא תצטרך להתאמץ ולקרוא לבדך את 280 עמודי התוכן של ספרו באנגלית -זיקקתי לך אותו כפי שאיש לא עשה עוד לפניי, חילצתי ממנו את גושי הזהב הטהורים שהסתתרו בו וארזתי לך אותם בספר הדרכה עם תרגילים מיוחדים ומעשיים.

ואני מזהיר אותך ואומר לך...

"אתה עומד לבצע פשע נגד עצם אנושיותך" אם אתה לא טס לתחתית העמוד הזה עכשיו ורוכש לעצמך פיסת זהב - שתשמש אותך בימים קשים של מכירות מועטות, כשלונות בסגירת עסקאות, דיוור מוטעה, מינוס בבנק, פרסום כושל, מועקה בלב וחיפוש אינסופי אחרי לקוחות שיעזרו לך לשרוד את החודש הבא.

ובינתיים, קצת על יישום חוקי השכנוע...

זה סיפור קצר על חנות נעלי ילדים שמוכרת יותר נעליים מכל חנות אחרת בסביבתה!

איך אני יודע...?

אני יודע כי אני ואחיי ידענו לתמרן את הוריי בביקורים המשפחתיים במרכז הארץ לקנות לנו נעליים אך ורק שם!

נעליים מיוחדות אתה שואל...?

לא, לא נעליים מיוחדות בכלל...

אז מה...?

מה שהיה מיוחד בנעליים - זה הבלון שהיה מקבל כל ילד ביציאה מהחנות!
זה היה בלון...ממותג - עם פרסומת.

היי...

זה אפילו לא היה בלון הליום! 
בלון פשוט, עם מקל פלסטיק ופרסומת מוטבעת עליו.

ותזרום איתי עכשיו...

אני לא סגור על זה שהם קראו את צ'יאלדיני, החליטו לאמץ את "חוק ההדדיות" -ולכן הם נותנים מתנה לכל לקוח אחרי שכבר קנה ושילם...!

אבל...

אני בהחלט סגור על העניין שלמתנה הקטנה הזו יש חלק מכריע בהחלטה של ההורים איפה כן לקנות נעליים...!

לפני שנתיים היתה לי פגישה עם לקוח בבית קפה ברחוב ביאליק ברמת גן...

קשה מאוד למצוא חניה בצהריי היום ברחוב ביאליק ברמת גן, אבל החניה היחידה שבכל זאת היתה פנויה עמדה 24 מטר בקו אווירי מחנות הנעליים של ילדותי.

ונחש מה...

החנות עדיין שם - פתוחה, ההורים קונים נעליים, והילדים מקבלים את אותו הבלון בדיוק - "אם הסוס מנצח אין סיבה להחליף אותו..." תצטט לך אמא שלי בהזדמנות.

כמובן שלא התאפקתי ונכנסתי לחזות בקסם שלא מוכן להגמר...."את יודעת שכשהייתי ילד היו קונים לי כאן נעליים...?" אמרתי למוכרת שעמדה לפניי...

היא פנתה לחברתה...

חייכה ואמרה לה "הנה עוד אחד..."

הביטה בי שוב ואמרה - "אתה יודע כמה פעמים ביום אני שומעת את המשפט הזה...?"

"יש לך מושג כמה הורים עם ילדים באים לכאן לקנות נעליים ומשתגעים על הבלון של ילדותם...?"

"אני בטוח" אמרתי לה ...

"אפשר לקבל בלון...?" 

countdownmail.com

ואם מדברים על ילדים והשפעה - כבר רמזתי לך... 

העקרונות במדריך יסייעו לך גם בהתמודדות היומיומית מחוץ לשעות העבודה שלך, השפעה ושכנוע הם כלים שתקפים בכל ההתנהלות הבינאישית שלנו 24/7.

אחת ההוכחות החביבות עליי לכך שייכת לחבר טוב - שרון, שלפני 3 שנים נולדה לו בת ראשונה בסדרה ...

ידידנו ניהל מחסן מזון והיה יוצא להשיג את לחמו כל יום ב 07:00 - וחוזר פחות או יותר ב-19:00... וכמו שכירים רבים במצבו - ספק ברצינות ספק בצחוק - נהג תמיד לשנן את המנטרה -
"הילדה שלי לא מכירה אותי...".

לפני חודשיים קבענו להפגש אחרי הרצאה לקבוצת ה"קוברות" שלי, הוא הקדים קצת ושמע את החלק האחרון של המפגש.

על מה דיברנו שם ...?

דיברנו על "רצף כן", וכששאל אותי מאוחר יותר - הסברתי לו במה מדובר.

הוא עשה רושם של מתעניין - אבל לא מעבר ...:)
אבל כשקראתי את המייל שלו... נקרעתי מצחוק!
 

ואם כבר עסקי ילדים... 

וזה מה שאיתן אומר...

למדנו לדקלם את המספרים העגומים האלה של עסקים שנסגרים בארץ - 44,000 בשנה שעברה לבדה.

מה המשמעות מאחורי המספרים?

המשמעות מאחורי המספרים היא ש 44,000 משפחות איבדו את העוגן הכלכלי שלהן...! טוב, אולי לא איבדו לגמרי - אבל בהחלט חטפו זעזוע שלא קל להתמודד איתו ולהתגבר עליו.

איך בכל זאת מתגברים על מצב כזה...?
או אולי נכון יותר לשאול איך נמנעים מלהגיע למצב כזה...?

אולי כדאי להבין קודם...

כשאתה יזם בנשמתך - אין לך ברירה אלא לפתוח את העסק הזה, לרדוף אחרי החלום שלך ולהשקיע את כל כולך בהרפתקה.

זה נכון גם אם קוראים לך אורי ואתה נשוי לשגית.
זה נכון גם אם בתוך תוכך שמחת שפיטרו אותך אחרי 13 שנה כשכיר ב"אוסם".
וזה נכון גם אם החלטת שלהיות עצמאי ולפתוח "ג'ימבורי" בלב חולון זה צעד מבריק.

או פחות מבריק...

מה מביא אדם, בלי נסיון מוקדם, בלי יותר מדי כסף מיותר ובגיל 41 - לפתוח מרתף עם משחקי ילדים בגוש דן...מה?

ושאלת השאלות...

האם מדובר בטמטום או אומץ...?

בשלב שאני קיבלתי את "הגופה" לידיי היא לא היתה במצב טוב....לא היה לי תיאור יותר מתאים לג'ימבורי ההוא חוץ מאשר גופה.

והגופה הזו ידידי - נגסה בכל חלקה טובה של בעליה...

בכל זאת... גם גופות משלמות שכר דירה, ארנונה גבוהה מאוד, חשמל, ביטוחים, מיסים, מע"מ, פרסום, מקדמות...ואתה יודע, הרשימה עוד ארוכה.

וההשלכות...?

את ההשלכות של עסק במצב קריסה על הלך הרוח הנפשי של בעליו אני אחסוך ממך... כשהמצב הכלכלי מידרדר מסתבר שלאהבה נח יותר להסתתר ותאמין לי - שם היא הסתתרה עמוק עמוק...

אתה לא נכנס לוויכוחים קולניים עם אשתך כשאתה יושב מול "יועץ על" שגובה הון על כל דקה שעוברת!

כששאלתי את אורי ידידי איך הוא דואג להזרמת צעקות הילדים לאזור - הוא שמח לציין בפני את הוצאות הפרסום הגבוהות שלו במקומונים, את אתר האינטרנט המושקע שלו וכמובן את השלט הגדול שפונה - רק כמעט - לרחוב...

אני מוכרח לציין שראיתי בחיי עסקים במצב הרבה יותר גרוע...

כששאלתי אותם מה יקרה אם לא אצליח להנשים ולהחיות אותה... הבנתי שדרכתי על הנקודה הכואבת מכל...

למכור את הבית שכבר כן הצלחת לקנות בכסף שהשגת בעמל רב כמובן - זו נקודה שאתה לא רוצה למצוא את עצמך מתמודד איתה - זה ברור ומובן מאליו.

אבל אתה יודע...

הסתתרו שם עוד פחדים וחששות כמובן...
- השבר בדימוי העצמי ותחושת הכשלון.
- כמובן הפחד מההשלכות על מערכת היחסים שלהם.
- ומה יגידו ההורים / חברים / שכנים - אם אתה מבין למה אני מתכוון...

אז מה בכל זאת אפשר לעשות אחרת...?

שאלה טובה...

אולי הייתי מקצר אותה ל - מה בכל זאת אפשר לעשות...? כי עד לרגע ההוא "אחרת" לא נעשה שם יותר מדי... והמעט שכן נעשה - בטח לא נעשה טוב יותר מהמתחרים בענף.

אז מה עושים...?

מזמינים תור ופונים לדוקטור!

פונים לדוקטור האמריקאי ממוצא איטלקי, הולכים לפרק בו הוא מדבר על סמכותיות ומזמינים כתבה שעולה 3000 שקל + מע"מ באותו מקומון שאתה ממילא מפרסם בו.

אח"כ משקיעים במיכל הליום 20 קילו (כי אין יותר גדול מזה) וקונים כמות אינסופית של בלונים וחוטים...

נשמע לך מוכר...? נעליים משהו...?

כן, יותר הגיוני לחלק בלונים לילדים כשהם יוצאים מג'ימבורי מאשר בחנות נעליים.

אבל עם הצלחות לא מתווכחים.

ואם הדוקטור אומר לך שזה המרשם - אז זה המרשם ותצמד בבקשה להוראות שלו! קח את התרופה שלך בזמן ותתעורר לחיים בבקשה...

והאמת היא...

אם לומר את האמת - יש לי הצלחות גדולות יותר מהסיפור הזה - ואת זה אתה כבר יודע... אבל המקרה הזה היה קרוב מאוד לגילוי הגדול שלי - מיד אחרי שנפל לידי הספר של צ'יאלדיני.

ועכשיו כשכתבתי את המדריך - לא יכולתי שלא להיזכר בו.

אני לא רוצה להשמע כמו בתכניות האלה בטלוויזיה - שמגיע צוות שיפוץ, משפץ במשך שבוע, אח"כ מלמדים את הטבח 3 מתכונים - והמקום הופך למסעדה הכי חמה בעיר.

אבל מה לעשות...?

מה לעשות וזה פחות או יותר מה שקרה...?

הכתבה בעיתון חוללה "קטסטרופה חיובית" לדברי אורי - היא הופיעה בכל מדיה בעיר, בכל רשת חברתית ובכל חור בעצם - במשך הרבה זמן! ידידנו לא האמין למראה ה -Z שהופק בסוף כל יום עבודה.

כמובן שנעשו עוד פעולות שיווקיות - שינוי אתר האינטרנט, שיפור התכנים, קופונים, מבצעים, פייסבוק, מקצועיות, אמהות מטורגטות היטב ב"קמפיינים אפלים" ואפקטים של "מחסור" על ימין ועל שמאל.

אבל השורה התחתונה היא שהפחדים הגדולים שעמדו בפניהם הוסרו לגמרי מהדרך - וההפי אנד שלהם השכיח כמובן את כל הצרות והריבים, כי כמו שגם אתה כבר יודע - כשהכסף זורם ה"האהבה פורחת"!

אה...

הבלון הקטן שחולק ביציאה...?
הוא עלה 57 אגורות - והוא היה שווה את זה!

 

ואתה...? איך אתה משפיע על הלקוחות שלך?

ומתי אתה באמת רוצה להתחיל להרוויח כסף?

או במילים אחרות..."עכשיו הזמן להציג לך את המדריך!"

 

אבל לפני זה... למי המדריך הזה לא מתאים?

למי שרוצה להשתמש בחומר כדי למכור מוצרי זבל או תרמית
 ולפגוע באנשים אחרים - כספית או רגשית.

למי שהוא נרקומן מידע וסתם מתכנן לקרוא את המדריך ולא  לעשות את התרגילים.

למי שרוצה ללמוד שכנוע והשפעה באופן אקדמי - ולא פרקטי  ליישום מידי בשטח.

אני רוצה רק אנשים שרוצים עכשיו- תוצאות מהירות בכיס ובחיים שלהם!

 

למי המדריך הזה מתאים? 

לבעלי עסקים קטנים שנמאס להם מיועצים כושלים ורוצים לראות  תוצאות עכשיו!

לך - אם אתה רוצה להתמקצע, להבין ולשלוט בתהליכי מכירה  ומו"מ!

למטפלים מכל סוג שהוא - קואוצ'ינג, יוגה, You Name It... NLP! 

לאנשי מכירות - המדריך חובה! אתה טוב?... בא תהיה קטלני!

למי שמפרסם, משווק ומשקיע בלי הפסקה - אבל רק מפסיד כסף  כל הזמן!

מאמנים - עסקיים, זוגיים, יועצים ועוד - שבא להם להשיג יותר  לקוחות והשפעה!

למשווקי שותפים, איביי, אמזון ודומיהם - שלא מגיעים לתוצאות!

לבעלי רשימות תפוצה - שלא פותחות מיילים ולא קונות כלום!

למי שמחפש השפעה ושכנוע לזוגיות, למשפחה ואפילו לחברים!

למי שמוכר בכנסים, בתצוגות או בטלפון ורוצה למכור משמעותית  הרבה יותר!

בקיצור - לכל מי שרוצה לפרוץ את המיינדסט שלו, לשכנע,  להשפיע ולהרוויח!

countdownmail.com

ואיך אני מקבל גישה למדריך?

כל מה שאתה צריך לעשות עכשיו זה ללחוץ
על כפתור הרכישה ממש כאן למטה,
מלא את הפרטים שלך וקבל מייד
גישה ל"צד האפל של השכנוע"

"הצד האפל של השכנוע"

יישום מעשי של 6 עקרונות ההשפעה  והשכנוע לחיים שלך.

הכל על הטריגרים המניעים לפעולה -  ואיך תנצל אותם מעכשיו לטובתך!

כך תתכנת את המח שלהם לעשות בדיוק  את מה שאתה רוצה!

כדי שסוף סוף תתחיל להזרים כסף  אמיתי לחשבון הבנק שלך.

והכי חשוב - תפסיק לטעות כמו כולם  בשיווק מיותר, בזבזני ויקר שלא מביא  תוצאות בכלל!

כי הגיע הזמן שתנתב את המשאבים שלך
 למקום הנכון שיעשיר אותך.

 

ההשקעה - 1,500 ש"ח בלבד!
+
תעודת אחריות יישום מלאה לשנה!!!

 

תעודת אחריות

כשאתה מזמין עכשיו את "הצד האפל של השכנוע" אתה

מקבל גם 2 בונוסים אפלים לחיזוק ארסנל השיווק שלך

 

הבונוס הראשון
"כתיבה היפנוטית דרך כח ה VOODOO של ה-NLP"
 

 החוברת הדיגיטלית הזו שווה 250 ₪ והיא שלך!

תכל'ס - איך היא תעזור לך?

תלמד ליישם שיטות NLP  כתיבה מהפנטות.

תנפץ את אחוזי הפתיחה  והקריאה של המיילים  וההצעות שלך!

הם ישימו לב שאתה בכלל  קיים...!

זה יוביל אותם לעשות  בדיוק את מה שאתה רוצה!

כך תשפיע, תשכנע ותמכור  להם!

במקום שהמתחרים שלך יעשו
 את זה...

countdownmail.com

מדובר בפרק מתוך קורס ה - "voodo NLP" שלי -
ואתה מקבל אותו מיידית ברגע שההזמנה מאושרת.

הבונוס השני
"Framing  מסגור" סדרת ווידאו ב3 פרקים בשווי 397

הסדרה הזאת היא "דאן 4" באייקידו מכירות! ממנה תלמד- 

איך לחסל התנגדויות לפני שהן  מרימות את הראש המכוער שלהן...

מה לעשות כשהתנגדות עולה בכל  זאת-  בלי להיכנס ראש בראש עם  הלקוח...

איך לנפץ התנגדויות כמוצא אחרון  (תשתמש בכלי הזה בזהירות!) 

תתכונן לחלק המסוכן ביותר מתוך קורס ה - "NLP וודו" 
וקבל גישה ישירה ומיידית ל- 3 הפרקים שלו במתנה!

 

הנה מה שהיה לשרון לומר עליו:

ולעדי - שהתלבטה, התייעצה, עשתה מהלך ופירגנה!

ועכשיו תכיר את סיגל!

שים לב - השימוש בסדרת ה"מסגור" הוא באחריותך הבלעדית בלבד! תשתמש בה בצורה מושכלת וזהירה - כי היא תיתן לך המון כוח בהתמודדות עם התנגדות הלקוח שלך - ולא תשאיר לו שום סיכוי מולך! 

מחיר רגיל:2147 ש"ח

1,500 + 250 + 397 = 2147 ש"ח

הצד האפל של השכנוע - 1,500 ש"ח

חוברת הכתיבה ההיפנוטית - 250 ש"ח

סדרת ה"מסגור" 3 חלקים - 397 ש"ח

+ אחריות יישום מלאה לשנה!

המחיר שלך : 145 ש"ח 

 בהנחת קדם מכירה למדריך + 2 הבונוסים + האחריות!

 

קראת נכון! רק - 145 ש"ח

לצד האפל של השכנוע + 2 הבונוסים + תעודת אחריות מלאה לשנה!

למה אני מציע לך הנחת קדם מכירה?

כי אני מוכן לתת לך להתנסות בכוח האדיר של עולם ההשפעה והשכנוע, כדי שתבין שאלה דברים שחד וחלק? משנים את החיים באופן מיידי! וכשאתה תתנסה בכוחות החדשים האלה - ותהפוך אותם לחלק מה DNA שלך...אתה תבוא לקנות עוד!

- שים לב -

אנשים אמיתיים כבר שילמו 591 ש"ח עבור התוכנית הזו! אל תפספס את ההזדמנות שלך לחטוף אותה ב-90% הנחה

countdownmail.com

מספר העותקים במחיר 145 ש"ח מוגבל ל-100 יחידות בלבד! אני לא רוצה שהחומר הזה יופץ ליותר מדי אנשים, מי שקונה - אני רוצה שיהיה לו יתרון תחרותי אפל...לא הוגן... על המתחרים שלו!

המשך לקרוא לקבלת פרטים נוספים

אם שאלת את עצמך -

ברצינות, זה המחיר לכל הערכה? 

כרגע כן, אבל רק כרגע. 

העניין הוא שאני נותן את החבילה במחיר כזה רק כדי לחדור לשוק בארץ ולצבור אמינות ומוניטין- ולכן המחיר נמוך. כמובן שאחרי שכמה אלפי לקוחות יראו את התוצאות של המדריך הזה אני אעלה את המחיר משמעותית - לאזור ה-2,000 ₪ ובלי כל הבונוסים כמובן. 

והערכה אינטרנטית, נכון? 

כן. מיד לאחר ההזמנה אתה תועבר אוטומטית לאתר ההורדה, אתה תוריד את "הצד האפל של השכנוע" ואת הבונוסים - למחשב שלך.

ותהיה לי גישה אליה מהסמארטפון או הטבלט? 

  100% כן. האתר ידידותי מאוד למחשב שולחני, לפטופים, סמארטפונים  מכל      הסוגים וטבלטים מכל הסוגים.

לשלם באשראי דרך האינטרנט...הממ... זה בטוח? 

ברור, אין יותר בטוח מזה. לא רק שאתה מקבל הגנה ממני של 100% אלא גם שהתשלום מעובד על ידי ICOUNT שפיתחו מערכת אבטחה שהרבה יותר מאובטחת ובטוחה מכל מערכת סליקת אשראי שתמצא בחנות או בית עסק.

אוקיי. אני רוצה לשלם באשראי. איך אני עושה את זה? 

אתה נכנס לקישור הזה שמוביל לאתר הרכישה ושם תראה את אופציית התשלום באשראי. 

אתה לוחץ על האפשרות וממלא את הפרטים (לוקח 15 שניות בערך), בחלק של הדואר האלקטרוני אתה מכניס את האימייל שאליו אתה רוצה לקבל את פרטי הגישה למערכת ו... זהו, אתה בפנים. 

 אין לי אשראי. איך אני יכול לשלם? 

בקש ממישהו אחר לשלם עלייך, ותחזיר לו 3 שטרות של 200. ככה גם תרוויח את התכנית וגם הוא ייצא מבסוט מהתוספת הקטנה שנתת לו :) אפשרות נוספת היא לקנות כרטיס אשראי נטען (נגיד, דרך דואר ישראל) ולשלם איתו. 

ניסיתי לשלם עם ישראכרט ו\או מאסטר קארד ולא הצלחתי. מה לעשות?

מצא כרטיס אחר ורכוש איתו. חלק מהלקוחות שלנו פשוט מלווים ויזה מחבר ומחזירים להם מזומן. 

לחץ על כפתור הרכישה כאן למטה,
מלא את הפרטים שלך וקבל מייד
גישה ל"צד האפל של השכנוע"

טוב, זה נראה משכנע. אבל מי אתה בכלל?

 

נו מה, אתה רוצה שאני אתחיל להלל את עצמי עכשיו? 

עזוב, לא בקטע.

אבל אני מבין שאתה רוצה מידע שיעזור לך להחליט אם לקנות. בגלל זה, אספר לך כמה עובדות שאולי יעזרו לך להחליט:

 

1. פתחתי את החברה הראשונה אחרי הצבא. מצלמות אבטחה (מוזר, אני יודע).

הפרסום היחיד שלנו היה מדבקה צהובה שהיינו מדביקים בין 2-5 לפנות בוקר על מעקי ברזל מטונפים בכבישי הצפון.

היינו בשוק כשאנשים התקשרו וסגרו איתנו עסקאות.

2. כשרציתי לשפר את היכולת הבין-אישית שלי, חשבתי מה הדבר הכי גרוע שאני יכול לעשות לעצמי. אז נסעתי ללונדון למכור 
מוצרי ים המלח.

צדקתי. זה היה סיוט. וזה באמת עזר.

3. אחר כך, כשעשיתי תואר ראשון בכלכלה וניהול פתחתי חברת תרגום. אני צוחק עד היום כשאני נזכר שהמודעה הראשונה שלי כללה את המילה "זול". 


זה קרה לפני 8 שנים. עד היום אני מקבל מיילים וסמסים. 

4. השלב הבא היה חברת סיוע אקדמי לסטודנטים. בוננזה. 40 עובדים. משרד. טונות עבודה. הכי גדולים בארץ. מאות לקוחות. הפרסום היחיד שלנו?

כרטיס ביקור סגול ועשר מילים.

5. השקעה של 7 ספרות. חברה לשיווק מוצרים לשוק הגייז הבין לאומי. חלום ושברו. פצצה למפתח הלב. גיליתי בדרך הקשה שאני צריך להיות הבוס של עצמי. הצלקות הכי שורפות בביזנס הן המקפצה הכי גבוהה.

6. קוברה מרקטינג. שיווק אונליין בארץ ובחו"ל. עוזר לכמה חברות לפצח את העניין הזה של שיווק ומכירות. מלמד את מי שרוצה ללמוד ושיש לו מוטיבציה. עושה את מה שנועדתי לעשות- לחשוב, לתכנן, לכתוב ולהכניס לאחרים ולעצמי שקלים לכיס.

 

עכשיו תראה.

דוגרי אני חושב שהידע והתובנות שצברתי בהרפתקות השיווקיות האלה, יכולים ממש לעזור לך. אם גם התרשמת ככה, לחץ עכשיו על הכפתור האדום כאן למטה ותן לי את הזכות ללוות אותך במסע ההצלחה הכלכלי שלך

 

תודה על הזמן שהקדשת
עידן

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.